CompetitIAA: concurs dedicat studenților pasionați de marketing și comunicare

infografic_competiaa5 IAA Young Professionals lansează cea de-a cincea ediție a CompetitIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch în fața a trei clienți importanți: BCR, La Fanta și HTC.

Acest proiect se adresează studenților și masteranzilor pasionați de publicitate. Participanții trebuie să parcurgă următorii pași pentru a câștiga:

– Să se înscrie AICI. Data limită pentru înscrieri este: 31 octombrie 2015. O echipa trebuie sa aibă între 2 și 5 membri.
– După completarea formularelor se va realiza o jurizare a participanților pe baza formularelor de înscriere, în final ajungându-se la un numar de 18 echipe care vor primi un brief de la una dintre cele trei mari companii partenere.
– Dupa analiză, evaluarea prezentărilor și a soluțiilor propuse de către echipe, se va alege un caștigător pentru fiecare client.
În acest proiect, participanții vor avea oportunitatea să primească un feedback real de la client în urma căruia își pot evalua abilitățile în domeniu. Echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu 500 de euro, dar și multe alte premii surpriză. De asemenea, continuăm sesiunile de mentorat cu specialiști în comunicare, care vor ghida și îndruma echipele finaliste pe tot parcursul rezolvarii briefurilor.

testimonial_1Ca în fiecare an, CompetițIAA își propune să ofere șansa unei experiențe unice și practice studenților pasionați de marketing și comunicare prin simularea unui pitch în fața unor companii reale. Companiile partenere la ediția de anul acesta pe care studenții vor trebui să le impresioneze prin rezolvarea briefurilor sunt: BCR, La Fântâna, HTC.

„Sunt deosebit de mândră că am ajuns deja la a cincea ediție CompetițIAA. Este un prilej bun pentru că tinerii aflați la început de drum să se confrunte cu situații reale de lucru, dar și pentru că brandurile să fie provocate de idei proaspete, CompetițIAA organizată de IAA Young Professionals fiind contextul cel mai potrivit care îi poate reuni.„ a spus Ioana Sigarteu, Președinte IAA Young Professionals.

Proiectul CompetițIAA a început în anul 2011, a adunat peste 500 de participanți și 53 de echipe finaliste.

 

Despre IAA Young Professionals:

testimonial_2Este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals Romania sunt: CompetitIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshopuri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numară: competiții, traininguri, workshop-uri și prezentări de marketing, întâlniri informale cu seniori din industrie, proiecte pentru mediul ONG, catalogul Marketing Tribe și implicare în cadrul Festivalului de Publicitate Cluj.

Pentru mai multe detalii puteți vizita site-ul IAAYP.

Leave a Reply

Your email address will not be published.