Sute de oportunități de carieră pentru studenți și absolvenți, la Târgul de Cariere Iași

PrintPeste 3.000 de tineri ieșeni sunt așteptați în acest sfârșit de săptămână la Palas, la o nouă ediție a Târgului de Cariere, cea mai mare rețea de evenimente de acest tip din România și Republica Moldova. Cei peste 30 de participanți prezenți la târg oferă câteva sute de oportunități de carieră: slujbe cu normă întreagă sau parțială, programe de voluntariat, stagii de practică și internshipuri. Posturile disponibile vizează domenii diverse, de la programare și inginerie până la marketing, finanțe și lingvistică. Târgul se adresează în principal tinerilor cu vârste cuprinse între 20 și 30 de ani, cu studii superioare absolvite sau în curs. Evenimentul se va desfășura în 10 și 11 octombrie, între orele 10 și 16, iar accesul este gratuit. Organizatorii au pregătit și o tombolă, cu sprijinul partenerului eJobs: vizitatorii care vin la târg cu CV-ul eJobs completat minim 90% intră în cursa pentru un laptop și un smartphone.
„Ediția din această toamnă a Târgului de Cariere se centrează pe interacțiunea directă între tinerii care își caută noi oportunități de carieră și potențialii angajatori. Pe de o parte, vizitatorii au ocazia de a discuta direct cu reprezentanții companiilor unde și-ar dori să lucreze, iar, pe de altă parte, aceștia din urmă au ocazia să recruteze și, totodată, să ia pulsul pieței muncii”, a declarat Louisa Olar, project manager-ul Târgului de Cariere.
Partenerii premium ai evenimentului sunt Unicredit Business Integrated Solutions, Xerox și Hotel Bellaria. Delphi, Brikston, Amazon, Alten și iQuest sunt parteneri, iar printre companiile participante se mai numără Trenkwlader, SCC, Capgemini, Conex Distribution, Lear Corporation, Arhipelago, Adecco și Pirelli.
Potrivit unui studiu realizat la edițiile din această primăvară de la Iași, Cluj-Napoca, Sibiu și Brașov ale Târgului de Cariere, tinerii români în căutarea unui loc de muncă sunt interesați mai mult de atmosfera de lucru din cadrul unei companii și de siguranța locului de muncă decât de pachetul salarial oferit. Candidații ieșeni sunt cel mai interesați de antreprenoriat, peste trei sferturi declarând că intenționează să-și deschidă propria afacere în următorii doi ani. La rândul lor, sibienii sunt mai interesați de calitatea condițiilor de muncă decât colegii lor din celelalte orașe, în timp ce clujenii pun mai mult accent pe existența programelor de dezvoltare a angajaților și pe posibilitatea de a promova.
Târgul de Cariere este cea mai mare rețea de evenimente de carieră din România și Republica Moldova și aduce împreună sute de angajatori și mii de candidați. Proiectul, demarat în 2006 de Fapte, este organizat în fiecare primăvară și toamnă în mari orașe din România și se adresează atât angajatorilor din domenii diverse, cât și tinerilor talentați interesați de oportunități de carieră. Partenerii media ai edițiilor din această toamnă sunt Digi24, Kiss FM, Hotnews, Cariere, Wall-Street.ro, Zile și nopți, Ziare.com, Business 24, Ziarul de Iași, Iași Fun, Tele M șiStudPass.

Leave a Reply

Your email address will not be published.