Train2Perform recrutează pentru unul dintre furnizorii naționali de servicii de contact center externalizate, cu o prezență pe piață de aproape 10 ani, AGENT SERVICII CLIENȚI – LIMBA ROMÂNĂ
Cerințe:
– studii medii sau studii superioare finalizate;
– experiența de minim un an în vânzări, prospectare sau într-un mediu de call-center;
– foarte bune abilități de comunicare și negociere;
– perseverență și focus pe îndeplinirea obiectivelor stabilite;
– persuasiune, spontaneitate și proactivitate;
– agreabilitate, atitudine pozitivă și orientare către client;
– capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii;
– abilități de operare PC și viteză în tehnoredactare;
– interes pentru domeniul Telecom;
– disponibilitatea și flexibilitatea de a lucra într-un sistem de tip ture.
Responsabilități:
– activități de identificare a potențialilor clienți;
– activități de vânzare și suport prin telefon pentru serviciile și produsele din domeniul Telecom;
– identificarea și înțelegerea nevoilor clientului si propunerea de oferte customizate;
– înregistrarea fiecărui apel preluat sau inițiat în baza de date, în conformitate cu procedurile de lucru;
– îndeplinirea targetelor de vânzări stabilite de managementul companiei;
– realizarea de rapoarte și centralizatoare specifice activităților de vânzări;
– promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orientare către client, disponibilitate și proactivitate.
Beneficii:
– posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale /acces la oportunitățile interne de dezvoltare a carierei;
– pachet beneficii atractiv: grilă salarizare motivantă, bonusuri de performanță, tichete de masă, abonament medical;
– programe de training specifice activității și de utilizare a instrumentelor de lucru;
– mediu de lucru plăcut și dinamic.
Vrei sa te alături unei echipe de profesioniști și să-ți dezvolți abilitățile de vânzări în cadrul unui domeniu de actualitate? Atunci trimite-ne un CV la adresa de e-mail jobs@train2perform.ro.