PR OUTLooK, la a IX-a ediție

Pe data de 21 Martie va avea loc cea de-a IX-a ediție a proiectului PR OUTLooK, organizat de către Asociația Studenților la Relații Publice și Comunicare, PRIME Iași. Proiectul este structurat în două etape, mai exact, o conferință susținută în limba engleză și două workshopuri simultane. Conferința va avea loc începând cu ora 10:00 în Sala Ferdinand din Corpul A al Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, iar workshop-urile la sediul Acord Travel de pe Bulevardul Carol I.

Ideea de bază a proiectului PR OUTLooK este de a aduce un specialist de importanță internațională care să țină o conferință pentru studenții de la specializarea Comunicare și Relații Publice, și nu numai. Această conferință are scopul de a introduce o perspectivă asupra modului în care se desfășoară lucrurile în afara țării, în acest domeniu de referință. Ulterior, participanții vor asista la două workshopuri cu teme diferite, iar în urma activității lor vor fi premiați.

Pentru cea de-a IX-a ediție conceptul ales se numește „The art of bad ideas” și se învârte în jurul supoziției conform căreia lucrurile cele mai bune încep cu o idee proastă. De aceea, ideile care inițial par nepotrivite sau nu destul de bune, ar trebui reanalizate. De asemenea, susținem și afirmația cum că „ideile sau deciziile proaste aduc cele mai bune povești” pentru că o poveste, înseamnă o amintire, iar amintirile ne fac mereu să râdem.

Așadar, speakerul ales de noi, Javier Gelpi De Fez, va vorbi despre importanța ideilor mai puțin bune și despre modul în care am putea să le fructificăm. Javier lucrează în România de aproximativ cinci ani, pentru branduri precum Heineken, Beko, Omo și WWF. Nevoia sa constantă de evoluție și dorința de a deveni din ce în ce mai bun în propria profesie i-au adus recunoaștere mondială la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest și Clio. A răspuns cu încântare provocării PR OUTLooK și este nerăbdător să ne surprindă cu viziunea să unică.

În ceea ce privește primul workshop, tema acestuia se numește „ALTER” și se referă la o altă viziune asupra marketingului, al publicității, al relațiilor publice, dar și asupra gândirii (strategice) în general. Oana Năvodaru este numele trainerului nostru și îi va provoca pe participanți să dea frâu liber creativității lor, aplicând cunoștințele prezentate de ea.

Cel de-al doilea workshop, numit într-o notă amuzantă „Start-Oops” face referire la noi începuturi, mai ales în demararea unei afaceri și la greșelile uzuale care ar trebui evitate. Flavia-Loredana Bocăneț este cea care ne va împărtăși din experiențele ei, ajutând totodată participanții să deprindă noi aptitudini și să gândească sub presiunea timpului.

Formularul de înscriere va putea fi accesat pe pagina de facebook PRIME Iași, până la data de 19 martie.

Leave a Reply

Your email address will not be published.