Grupul Webhelp recrutează Customer Adviser in Telecom pentru filiala din Iași

Grupul Webhelp recrutează Customer Adviser in Telecom pentru noua filială din România, la Iași.

Vei lucra pentru compania nr 2 în Outsourcing din Franța și nr 3 in Europa. Grupul Webhelp este un operator internațional specializat în Gestionarea Relației cu Clienții cu o puternică dezvoltare în acest domeniu de activitate între 2002 și 2012.
Cu o cifră de afaceri de 725 milioane de euro și peste 165 de clienți,  grupul numără 30 000 de colaboratori în cele 81 de centre de contact din 21 de țări : România, Franța, Maroc, Belgia, Algeria, UK, Africa de Sud, Madagascar, Portugalia, Olanda, India, Elveția, Italia, Austria, Germania, Polonia, Cehia și Surinam.

Webhelp este un grup dinamic, evoluând permanent în spiritul valorilor sale: unitate, exemplaritate, recunoștință, angajament și Wow.

Webhelp România reprezintă:

Primul angajator francofon din România, cu peste 2000 de colaboratori în cele 6 centre din București, Ploiești, Iași și Galați. În 2016, Webhelp demarează activitatea la Iași, astfel că noi oportunități de carieră se vor deschide.

Dacă :
• Ai un nivel foarte bun de limbă franceză
• Îți dorești să împărtășești cunoștințele tale și să însoțești clienții în utilizarea serviciilor

Alătură-te grupului nostru de experți în gestionarea relației cu clienții!

Responsabilități:

• Gestionează cererile clienților în funcție de problematica întâlnită.
• Oferă soluții rapide și durabile având ca scop menținerea unui nivel excelent de satisfacție a clienților.
• Informează clienții cu privire la serviciile și produsele companiei și îi insoțește în utilizarea serviciilor utilizând ca și canale de comunicare mailul, chat-ul si telefonul.

 

Beneficii:

Pentru a susține dezvoltarea profesionala, Webhelp România va propune training-uri plătite care vă ajută să îndepliniți misiunile ce va vor fi încredințate.
Programul de lucru este flexibil și adaptat nevoilor voastre, iar locația este accesibilă, ăn centrul orașului.
90% dintre posturile de management provin din intern, astfel că am implementat un sistem de assessment center ce vine în întâmpinarea dorinței voastre de dezvoltare a carierei.

Remunerație atractivă : salariu fix, prime de performanță, beneficii.

Mai multe informații aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published.