Descriere post
- Analizează nevoile de training în rândul angajaților Dedeman
- Stabilește scopurile și obiectivele instruirii și/sau prezentărilor, precum și metodele de instruire
- Elaborează manuale de training, studii de caz, jocuri de rol, care să vină în sprijinul livrării unui program
- Livrează efectiv programe de training, în acord cu necesitățile și obiectivele companiei, ținând cont de planul de dezvoltare a compețentelor și analiza nevoii în rândul angajaților
- Monitorizează procesele de implementare a Programelor de Dezvoltare a Competențelor în magazinele alocate, oferind suport și feedback constant Referentului de Resurse umane din magazin
- Implementează Programe de Dezvoltare a Competențelor și evaluează evoluția acestora pentru acele funcții sau angajați care îi sunt delegați în acest sens
- Planifică și coordonează Programe de pregătire pentru noii angajați cu ocazia deschiderilor de magazine
Profil candidat
- Absolvent studii superioare
- Persoana entuziasta, creativa, organizata si intreprinzatoare
- Capacitate de analiza si sinteza
- Persoana responsabila si punctuala
- Excelente abilitati interpersonale, colegialitate, atitudine cooperanta
- Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare
- Foarte bune cunostinte de MS Office (Power Point, Word, Excel)
- Dispus pentru deplasari in tara minim 4 luni pe an
- Experienta de lucru similara – constituie un avantaj
- Cunostinte de limba engleza – constituie un avantaj
Beneficii
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonuri de masa)
- Laptop
- Telefon de serviciu
- Bonusuri periodice in functie de performanta individuala si cea de echipa
- Alte beneficii conform statutului de angajat Dedeman
- Participarea la cursuri de specialitate in vederea dezvoltarii individuale
- Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara orientata spre performanta
Cei interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa anagajari@dedeman.ro