Stagii de practică non-tehnice la SCC Iaşi

sccSCC (Specialist Computer Centres) anunţă o serie de stagii de practică non-tehnice, pentru cunoscătorii de limbă franceză. Stagiarii se vor alătura echipelor de Purchasing și Post Sales.

Stagiile fac parte din programul SCC Academy, menit să ofere un plan de management al carierei pentru toți angajații si potentialii angajati SCC Services Romania. Compania îşi propune să ofere studenților și proaspeților absolvenți şi stagii de practică (internship) pe diverse linii de business, tehnice cât și non-tehnice.

Perioada de desfășurare a stagiului de practică va fi iulie – septembrie. La finalul stagiului de practică, cei care s-au evidențiat pot primi propunerea de a continua activitatea în cadrul companiei, în calitate de angajat.
Pentru detalii și cadidaturi, trimiteți un e-mail la adresa cariera@scc.com (Subject: SCC Academy – internship limba franceza) până pe data de 27 iulie 2014.

SCC (Specialist Computer Centres) este una dintre cele mai puternice firme private româneşti cu capital integral britanic, activă în domeniul serviciilor IT. Compania are o istorie de 36 de ani de dezvoltare continuă şi profitabilă. În România, SCC Services este prezentă din aprilie 2006 prin sediul din Iaşi.

FR PURCHASING:

Echipa FR Purchasing desfasoara activitati de achizitii pentru comenzile primite de SCC Franta de la clienti precum UGAP, EDF, SAFRAN, EDF, GDF etc.
Ca si subactivitati, echipa FR Purchasing se ocupa de omologarea produselor in baza de date SCC, plasarea comenzilor in termenele si potrivit conditiilor prevazute, urmarirea acestora pana la facturare, prin obtinerea datelor de livrare, obtinerea documentelor care probeaza livrarea produselor, facturarea comenzilor.
Activitatea echipei se desfasoara in stransa legatura cu echipa FR Purchasing din cadrul SCC Franta, precum si cu echipa FR Postsales din cadrul SCC Romania si nu numai, in vederea plasarii urgente a comenzilor si livrarii acestora in termene convenabile clientului.

Job description:

  • Contactarea furnizorilor in scris sau telefonic si actualizarea datelor de livrare a comenzilor in sistem in urma informatiilor primite
  • Crearea si validarea codurilor de produs in sistem
  • Plasarea si urmarirea comenzilor catre furnizori conform procedurilor
  • Obtinerea dovezilor de livrare si facturarea comenzilor livrate
  • Prelucrarea rapoartelor specifice activitatii conform procedurilor
  • Colaborarea cu celelalte echipe implicate in procesul de distributie

Abilitati:

  • foarte bune abilitati de comunicare si relationare atat franceza scris cat si vorbit (nivel avansat)
  • atentie la detalii, orientare catre client, dedicare, implicare,
  • atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate
  • abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului
  • flexibilitate
  • PC Skills: Microsoft Office

 

FR POST SALES:

Obiectul activitatii echipei FR Post Sales presupune inregistrarea zilnica a comenzilor de achizitii primite din partea clientilor SCC, pe email sau prin alte mijloace specifice. Dupa verificarea comenzii, aceasta este inregistrata in sistem prin mijloacele specifice. Odata cu inregistrarea sa, asistentii comerciali verifica disponbilitatea produselor in stoc, precum si valabilitatea lor. In cazul in care produsele nu se gasesc in stoc, acestea trebuie comandate de la furnizori, unde intervine relatia cu alte departamente printre care putem enumera FR Purchasing(RO&FR), Logistica etc.  Scopul echipei este sa asigure livrarea produselor respective catre client, prin urmarirea timpilor de livrare si rezolvarea eventualelor blocaje care apar in cadrul procesului.

Job description:

  • Receptionarea, validarea si procesarea comenzilor de achizitie primite de la clienti, prin mijloace specifice
  • Urmarirea comenzilor pana la livrarea si facturare, prin mijloace specifice
  • Gestionarea litigiilor intervenite in procesul de validare si livrare
  • Mentinerea contactului cu clientii

Abilitati:

  • foarte bune abilitati de comunicare si relationare atat franceza scris cat si vorbit (nivel avansat)
  • atentie la detalii, orientare catre client, dedicare, implicare,
  • atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate
  • abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului
  • flexibilitate
  • PC Skills: Microsoft Office

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.