WINK angajează Sales Operations Assistant

Descrierea rolului:

În cadrul WINK – companie de publicitate OOH, cǎutǎm un Sales Operations Assistant pentru a sprijini echipa de vânzǎri. Vei juca un rol-cheie în gestionarea și monitorizarea conținutului din cadrul softului nostru de management conținut, asigurându-te cǎ acesta este corect, funcțional și actualizat. De asemenea, vei oferi suport pentru agențiile de media, te vei ocupa de raportarea campaniilor și vei asigura fluxul de informații între departamentul comercial și cel financiar-contabil.

 

Cerințe:

·         Absolvent de științe economice;

·         Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;

·         Experiențǎ anterioarǎ în operare platforme tip CMS (content management system) și/sau în gestionarea de conţinut digital;

·         Atenție la detalii și abilitǎți excelente de organizare a propriei activități;

·         Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office, mai ales Excel.

·         Capacitatea de a analiză date și raportare;

·         Experiența anterioară de lucru cu instrumente de raportare financiarǎ reprezintă un atuu.

·         Competențe de redactare și comunicare în scris;

·         Capacitatea de adaptare la un mediu de lucru dinamic.

 

Responsabilitǎți:

·         Gestionarea conținutului în CMS: Introduci şi setezi campaniile de media conform contractului, monitorizezi și gestionezi conținutul publicitar în cadrul platformei de CMS, asigurând acuratețea și difuzarea corectǎ.

·         Monitorizare și raportare campanii media: Urmǎrești performanța campaniilor și generezi rapoarte periodice pentru echipa de vânzǎri, clienți şi BRAT, conform unor instrumente şi documente specifice.

·         Back-up pentru agențiile de media: Oferi suport agențiilor de media pentru orice solicitǎri legate de campanii, inclusiv statusul și specificațiile tehnice ale acestora, dar şi din punct de vedere contractual şi financiar.

·         Gestionarea instrumentelor necesare echipei de vânzǎri: Pregǎtești contracte, gestionezi sumele contractuale și coordonezi datele despre campanii care sunt necesare echipei financiare.

·         Raportare financiarǎ: Te ocupi de actualizarea și verificarea rapoartelor financiare legate de campanii și de sumele aferente fiecǎrui client.

·         Comunicare activǎ cu echipa de vânzǎri: Menții o comunicare eficientǎ cu echipa de

vânzǎri pentru a colecta feedback, a identifica nevoile de îmbunǎtǎțire și a te asigura cǎ echipa dispune de toate instrumentele necesare pentru a performa.

 

Program și beneficii:

·         Programul este full-time, de la 9:00- la 17:00 la sediul nostru din Iași. În primǎ fazǎ, toatǎ activitatea ta se va derula de la birou, dar, odatǎ ce devii autonom/ǎ, vom putea integra și zile de work from home.

·         Garantǎm un mediu de lucru plǎcut și colaborativ și colegi cu care îți este drag sǎ iei pauza de masǎ.

·         Posibilitatea de a lucra într-o companie dinamicǎ și de a contribui la implementarea de campanii publicitare OOH, într-un mediu cu un puternic spirit de pionierat şi antreprenoriat.

·         Pachetul salarial este echitabil și motivant, corelat cu performanțele tale. Totodatǎ, vei avea parte de suport continuu în conturarea și implementarea obiectivelor tale profesionale.

·         Oportunitǎți de învǎțare și dezvoltare profesionalǎ.