UAIC oferă 20 de burse studenților care vor face parte din echipa Call Center-ului Admitere 2024

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași anunță deschiderea procedurii de recrutare și selecție a 20 de studenți care să comunice cu viitorii candidați la facultățile UAIC pentru a-i ajuta să parcurgă mai ușor procesul de înscriere la admitere în cadrul proiectului Acces spre succes în educația universitară (AccEd), finanțat prin Fondul de Dezvoltare Instituțională (FDI) 2024.

Studenții înmatriculați la studii de licență, master sau doctorat, care nu sunt în ani terminali, sunt invitați să participe la competiția în vederea desfășurării activității de facilitare a parcurgerii procesului de înscriere la admitere prin intermediul Call Center-ului Admitere la UAIC 2024.

Call center-ul va funcționa în perioada admiterii în intervalul 11 iulie-2 august, respectiv 4-13 septembrie și va oferi informații privind oferta educațională, suport privind înscrierea și confirmarea locului. Programul Call Center-ului în perioadele menționate mai sus va fi următorul:

Luni – Sâmbătă: 09:00-19:00 (în două ture: 09:00-14:00 și 14:00-19:00)

Duminică: 09:00-14:00

Studenții participanți la activitate vor beneficia de o bursă în valoare de 620 lei * 2 luni pentru sesiunea de admitere iulie 2024 și septembrie 2024 (total 1240 lei).

Înscrierile se vor face prin completarea unui formular online până la data de 24 iunie 2024 (inclusiv) la adresa: https://bit.ly/call-center-admitere2024-UAIC

După etapa de înscriere și evaluare candidații vor fi notificați prin email / telefon asupra rezultatelor concursului. Candidații selectați vor participa la o întâlnire de finalizare a procedurii de selecție organizată în data de 26 iunie 2024, ora 10:00, Sala Ferdinand (Corp A).

Pentru finalizarea procedurii de selecție, candidații selectați se vor prezenta cu următoarele documente printate:

  • CV-ul actualizat;
  • Adeverință de student (facultatea, an de studii);
  • Extras cont (codul IBAN) pentru virarea bursei.

Pentru a valida informațiile prezentate în formularul online de înscriere și în CV, comisia de selecție poate solicita documente justificative (situația școlară, adeverințe, alte documente specifice, etc.) care să ateste modul de îndeplinire a criteriilor.

Selecția celor 20 de studenți se va face în conformitate cu Procedura privind acordarea burselor pentru studenții participanți la Activitatea 2: Asigurarea desfășurării în bune condiții a procesului de admitere la UAIC prin organizarea unui Call Center, îmbunătățirea platformei informatice destinate admiterii și instruirea specifică a membrilor din comisiile de admitere din cadrul proiectului Acces spre succes în educația universitară (AccEd).

Mai multe detalii despre procedura de selecție și conținutul dosarului de participare puteți găsi aici.

Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de e-mail: diana.chihaia@uaic.ro