Action Against Hunger este o organizație umanitară globală care întreprinde acțiuni decisive împotriva cauzelor și efectelor foametei. Action Against Hunger este o asociație umanitară recunoscută ca fiind de utilitate publică și fondată în 1979, organizația acționează în 47 de țări în domeniile nutriției, sănătății, securității alimentare și mijloacelor de trai, apei, igienei și salubrizării, și sănătății mintale și practicilor de îngrijire.
Alăturați-vă echipei Action Against Hunger dacă vă doriți un loc de muncă cu scop și dacă doriți să generați un impact pozitiv în lume.
AGENT SERVICII CLIENT (Accountability/Complaints Officer)
Durată contract: 12 luni, cu posibilitate de prelungire
Locație: Iași / București
Disponibilitate: imediat
Condiții speciale: agent de muncă temporară
OBIECTIV PRINCIPAL
Responsabilitatea principală a rolului este de a se asigura că există mecanisme în toate proiectele și programele Action Against Hunger pentru a consolida calitatea răspunsului la situații de urgență.
OBIECTIVE SPECIFICE
– Primeste feedback și reclamații din partea beneficiarilor programelor pe care AAH le desfășoară prin diferite canale de comunicare (hotline, e-mail, WhatsApp etc.)
– Gestionează mecanismul de răspuns la feedback și reclamații pentru toate proiectele, inclusiv înregistrarea feedback-ului și a reclamațiilor în baza de date, facilitarea feedback-ului și a reclamațiilor către programele relevante, urmărirea acțiunilor întreprinse și a măsurilor corective, precum și furnizarea răspunsului către beneficiarii programelor
– Asigură raportarea corespunzătoare a tuturor feedback-urilor și reclamațiilor
– Comunică cu beneficiarii ONG-ului
– Documentează problemele semnalate
– Transmite problemele semnalate membrului responsabil al echipei
– Oferă un răspuns beneficiarilor
– Întocmește rapoarte specifice cu caracter intern și extern cu privire la reclamații primite, acțiuni întreprinse, comunicare feedback
COMPETENȚE NECESARE
– Absolvent(ă) studii superioare (licență) în unul dintre domeniile: economic, marketing, comunicare, științe sociale, relații publice sau similar
– Bune competențe de utilizare a pachetului Microsoft Office – în special Excel, Word, Outlook, Teams, SharePoint
– Foarte bune competențe de comunicare, în special ascultare asertivă
– Competențe avansate de limba engleză
– Persoană matură, responsabilă, motivată, deschisă, creativă, flexibilă, cu o bună capacitate de adaptare într-un mediu intercultural
Avantaj:
– Cunoștințe generale în domeniul umanitar
– Experiență în muncă de minim 2 ani
– Competențe avansate de limba ucraineană
– Competențe avansate de limba polonă
– Experiența anterioară în organizații non-guvernamentale umanitare reprezintă un mare plus
REMUNERAȚIE
Salariu: 5.444 lei brut pe lună
Beneficii: – Tichete de masă: 600 lei pe lună
– Decontare transport lunar: 70 lei pe lună
– Oportunitatea de a lucra într-un mediu multicultural
– Oportunități de dezvoltare personală și profesională
– Posibilitatea de a lucra în regim hibrid
CUM APLICAȚI?
Vă rugăm să transmiteți e-mail cu CV și scrisoare de motivare în limba engleză către adresa de e-mail: hrmanager@ro-actionagainsthunger.org
Doar candidații selectați vor fi contactați.
MANAGER PROIECT (Food Security and Livelihoods & Cash Programme Manager)
Durată contract: 12 luni, cu posibilitate de prelungire
Locație: Iași
Disponibilitate: imediat
Condiții speciale: agent de muncă temporară
OBIECTIV PRINCIPAL
Membrul echipei noastre este responsabil de definirea și supravegherea implementării proiectelor de securitate alimentară, îmbunătățire a mijloacelor de trai și incluziune economică.
OBIECTIVE SPECIFICE
– Promovarea securității alimentare / satisfacerii nevoilor de bază în zona de intervenție:
• Colectarea și evaluarea informațiilor privind nevoile de bază în ceea ce privește securitatea alimentară și mijloacele de trai
• Înțelegerea contextului economic și a provocărilor, în special în ceea ce privește oportunitățile de angajare și opțiunile de generare de venituri
• Participarea activă la dezvoltarea unei strategii de securitate alimentară și vizând mijloacele de trai pentru populația ucrainiană afectată de război și aflată în România
• Acționarea ca persoană de legătură între autorități, ONG-uri și alte părți interesate în ceea ce privește nevoile de bază și securitatea alimentară, cu scopul informării ulterioare a acestora privind rezultatele implementării proiectelor
– Implementarea de activități de calitate, adecvate nevoilor:
• Organizarea și supravegherea implementarii activităților identificate în coordonare cu alte departamente
• Organizarea și supravegherea sprijinului acordat partenerilor noștri locali
• Definirea modalităților tehnice de implementare a programelor (identificarea și înregistrarea beneficiarilor, distribuție, monitorizare etc.)
– Supervizarea echipei:
• Recrutarea și instruirea membrilor echipei
• Planificarea și coordonarea activităților echipei
• Sprijinirea, coordonarea partenerilor din teren
COMPETENȚE NECESARE
– Absolvent(ă) studii superioare (licență) în unul dintre domeniile: economic, marketing, comunicare, științe sociale, relații publice sau similar
– Experiență anterioară în domeniul managementului de proiect, cunoștințe privind ciclul de viață al managementului de proiect
– Bune competențe de utilizare a pachetului Microsoft Office – în special Excel, Word, Outlook, Teams, SharePoint
– Foarte bune competențe de comunicare, în special ascultare asertivă
– Competențe avansate de limba engleză
– Persoană matură, responsabilă, motivată, deschisă, creativă, flexibilă, cu o bună capacitate de adaptare într-un mediu intercultural
– Disponibilitate de a călători intern, la locurile de desfășurare ale proiectelor, în jurul Iașiului și în București, aproximativ 30% din timpul de lucru
Avantaj:
– Cunoștințe generale în domeniul umanitar
– Experiență în muncă de minim 2 ani
– Competențe de limba ukrainiană
– Experiența anterioară în organizații non-guvernamentale umanitare reprezintă un mare plus
REMUNERAȚIE
Salariu: 10,249 lei brut pe lună
Beneficii: – Tichete de masă: 600 lei pe lună
– Decontare transport lunar: 70 lei pe lună
– Oportunitatea de a lucra într-un mediu multicultural
– Oportunități de dezvoltare personală și profesională
CUM APLICAȚI?
Vă rugăm să transmiteți e-mail cu CV și scrisoare de motivare în limba engleză către adresa de e-mail: hrmanager@ro-actionagainsthunger.org
Doar candidații selectați vor fi contactați.
CONSILIER ÎN ECONOMIE GENERALĂ (Monitoring, Evaluation, Accountability & Learning Officer)
Durată contract: 12 luni, cu posibilitate de prelungire
Locație: Iași
Disponibilitate: imediat
Condiții speciale: agent de muncă temporară
OBIECTIV PRINCIPAL
Responsabilitatea principală a rolului este conducerea activităților de colectare, analiză și raportare a datelor pentru a asigura calitatea programelor implementate de Action Against Hunger în România.
OBIECTIVE SPECIFICE
– Efectuează sarcini de monitorizare, inclusiv vizite de monitorizare și verificări la fața locului privind proiectele desfășurate de echipa Action Against Hunger și de parteneri
– Asigură colectarea în timp util și de calitate a datelor folosind instrumente de colectare a datelor
– Sprijină echipa Action Against Hunger pentru a testa și implementa instrumentele de colectare a datelor necesare pentru monitorizarea programelor
– Susține coordonatorul de teren în desfășurarea activităților
– Susține procesul de învățare și încorporarea feedback-ului pentru a îmbunătăți implementarea și adaptarea programelor și proiectelor viitoare
COMPETENȚE NECESARE
– Absolvent(ă) studii superioare (licență) în unul dintre domeniile: informatică, tehnologia informației, științe sociale sau similar
– Experiență în colectarea datelor (sondaje și/sau alte instrumente de colectare a datelor cantitative; colectarea datelor pentru proiecte de studii/facultate reprezintă avantaj)
– Bune competențe de utilizare a pachetului Microsoft Office – Word, Outlook, Teams, SharePoint și în special Excel – inclusiv curățarea și gestionarea datelor, analiza datelor și tabele pivot, vizualizare (diagrame, grafice ș.a.)
– Competențe avansate de limba engleză
– Foarte bune competențe de comunicare, în special ascultare asertivă
– Disponibilitate de a călători intern, la locurile de desfășurare ale proiectelor, în jurul Iașiului și în București, aproximativ 50% din timpul de lucru
– Persoană matură, responsabilă, motivată, deschisă, creativă, flexibilă, cu o bună capacitate de adaptare într-un mediu intercultural
Avantaj:
– Abilități tehnice în metode și practici de monitorizare și evaluare
– Experiență de colectare a datelor calitative (interviuri cu informatorii cheie, focus grupuri etc.)
– Cunoașterea de instrumente de analiză calitativă și analiză statistică (de exemplu, SPSS)
– Cunoașterea de platforme de colectare a datelor în mod automat
– Cunoașterea de software de gestionare a datelor
– Cunoștințe generale în domeniul umanitar
– Experiență în muncă de minim 2 ani
– Competențe de limba ucraineană
– Competențe de limba rusă
– Experiența anterioară în organizații non-guvernamentale umanitare reprezintă un mare plus
REMUNERAȚIE
Salariu: 5.444 lei brut pe lună
Beneficii: – Tichete de masă: 600 lei pe lună
– Decontare transport lunar: 70 lei pe lună
– Oportunitatea de a lucra într-un mediu multicultural
– Oportunități de dezvoltare personală și profesională
CUM APLICAȚI?
Vă rugăm să transmiteți e-mail cu CV și scrisoare de motivare în limba engleză către adresa de e-mail: hrmanager@ro-actionagainsthunger.org
Doar candidații selectați vor fi contactați.