Oportunitate de carieră oferită de HCL Technologies

HCL este locul unde trebuie să fii dacă esti în căutarea experienței practice, în timp ce îți finalizezi
studiile. La HCL, stagiarii nostri obțin cunoștințe practice în domeniile în care doresc să se specializeze, dobândind în același timp experiență și expunere la o companie globală cu tehnologii de vârf.

  • In calitate de stagiar la HCLTech, aveți oportunitatea de a face parte din echipele care lucrează la crearea de produse și servicii de clasă mondială în domeniul tehnologiei, pentru
    companii din Fortune 500 si Global 2000.
  • În cadrul HCL creativitatea și inovația prind aripi, pe măsură ce proiectăm experiențele clienților în tehnologii avansate de viitor.
  • Aflați mai multe despre serviciile noastre:
    https://www.hcltech.com/engineering-rd-services

Cadru:
– Cu o pregătire extinsă dobândită în cadrul companiei noastre, specialistul în suport tehnic pe care îl căutăm, oferă clienților Xerox suport de primă clasă pentru flota de imprimante din portofoliu.
– Reprezentantul nostru consiliază și asistă utilizatorii în remedierea problemelor tehnice, de software, hardware și configurare, folosind metodele adoptate de noi (telefonie, videoconferință).
– Ca și tehnician suport tehnic, ești direct responsabil de urmărirea îndeaproape a rezoluției problemei ridicate de client, într-un timp agreat contractual.

Responsabilități principale:
– Ești contactat direct de către clienți (prin telefonie sau videoconferință) și ai responsabilitatea de a oferi suportul necesar rezolvării problemei
– Vei discuta cu clienții, pentru a ințelege în detaliu problemele pe care le au și a le oferi soluția optimă
– Atenție sporită la rezolvarea problemelor în timpul agreat contractual, pentru a menține un nivel ridicat al satisfacției clienților
– Responsabil pentru cercetarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor în timpul prevăzut contractual, capacitatea de a identifica sistemele, uneltele necesare rezolvării incidentului
– Capacitatea de a informa echipa tehnică din teren despre problemele descoperite la imprimante

Cerințe: 

  • Fluent în Franceză
  • Abilitați excelente de lucru în echipă
  • Abilitatea de a menține constant o atitudine profesionistă adaptată mediului de lucru
  • Capacitate de a lucra în condiții stresante și cu termene limită
  • Contract- 6 luni – 30 h/ săptămână
  • Lucru de la birouTrimite Cv-ul la:
    josepedro.borge@hcl.com