Unde vei lucra: la sediul central TRANSGOR LOGISTIK, din Tomești – Iași, Str. Stupinelor, nr. 41.
Încă nu ești sigur/ă dacă te potrivești cu acest rol? Hai să te ajutăm!
Printre atribuții, se vor regăsi:
- vei învăța specificul activității și te vei integra în echipă(vei avea tot suportul nostru);
- vei procesa documentele (comenzi, facturi primite de la furnizori) în vederea facturării către clienți;
- vei înregistra documentele financiar-contabile ale companiei;
- vei menține documentele în bună ordine, vei urmări corectitudinea și parcursului documentelor comerciale.
De ce Transgor Logistik:
- pentru că noi încurajăm și ne implicăm în dezvoltarea profesională a colegilor noștri;
- pentru ca noi îți oferim pe langă pachetul salarial (care include bonuri de masă, abonament medical și decontarea transportului) un mediu de lucru sigur și de încredere.
Trimite-ne CV-ul tău la adresa angajari@transgor.com sau contactează-ne la numărul 0799.943.584.