HCL este locul unde trebuie sa fii daca esti in cautarea experientei practice, in timp ce iti finalizezi studiile. La HCL, stagiarii nostri obtin cunostinte practice in domeniile in care doresc sa se specializeze, dobandind in acelasi timp experienta si expunere la o companie globala cu tehnologii de varf.
In calitate de stagiar la HCLTech, aveti oportunitatea de a face parte din echipele care lucreaza la crearea de produse si servicii de clasa mondiala in domeniul tehnologiei, pentru companii din Fortune 500 si Global 2000.
In cadrul HCL creativitatea si inovatia prind aripi, pe masura ce proiectam experientele clientilor in tehnologii avansate de viitor.
Compania noastra sustine diversitatea si incluziunea, prin practici si proiecte de durata.
Aflati mai multe despre serviciile noastre :
https://www.hcltech.com/engineering-rd-services
Căutăm un nou coleg care să-și înceapă cariera și să se dezvolte alături de noi în Echipa de Suport Tehnic din Iași, România!
Cu o pregatire extinsa dobandita in cadrul companiei noastre, specialistul in suport tehnic pe care il cautam, ofera clientilor Xerox suport de prima clasa pentru flota de imprimante din portofoliu. Reprezentantul nostru consiliaza si asista utilizatorii in remedierea problemelor tehnice, de software, hardware si configurare, folosind metodele adoptate de noi (telefonie, videoconferinta).
Ca si tehnician suport tehnic, esti direct responsabil de urmarirea indeaproape a rezolutiei problemei ridicate de client, intr-un timp agreat contractual.
Cerinte:
· Fluent in Engleza si Italiana/ Spaniola/ Germana/ Franceza
· Înscris in present la cursurile unei Facultati cu profil tehnic
· Puternic motivat pentru a dobandi noi cunostinte necesare pentru realizarea rolului si a progresa in cadrul companiei
· Capabil sa-si indeplineasca obiectivele in mod constincios , conform asteptarilor si metricilor impusi
· Abilitati excelente de lucru in echipa
· Abilitatea de a mentine constant o atitudine profesionista adaptata mediului de lucru
· Capacitate de a lucre in consitii stresante si cu termene limita
Șanse în plus:
· ITIL Foundation
· LSS Green Belt
Responsabilitati
Dupa trainingul oferit de companie, vei avea urmatoarele responsabilitati:
Serviciu Clienti
· Esti contactat direct de catre clienti (prin telefonie sau videoconferinta) si ai responsabilitatea de a oferi suportul necesar rezolvarii problemei
· Vei discuta cu clientii, pentru a intelege in detaliu problemele pe care le au si a le oferi solutia optima
· Atentie sporita la rezolvarea problemelor in timpul agreat contractual, pentru a mentine un nivel ridicat al satisfactiei clientilor
Suport Tehnic
· Responsabil pentru cercetarea, diagnosticarea si rezolvarea problemelor in timpul prevazut contractual
· Capacitatea de a identifica sistemele, uneltele necesare rezolvarii incidentului
· Capacitatea de a informa echipa tehnica din teren despre problemele descoperite la imprimante
· Abilitatea de a gasi solutia optima pentru client in functie de problema
Comunicare cu Departamentele/Echipele Interne
· Vei raporta catre un sef de echipa si vei oferi suport tehnicienilor din teren, inginerilor si altor persoane implicate in acest proces
· Redirectionarea apelurilor catre tehnicienii din teren, atunci cand situatia o impune
· Capacitatea de a escalada catre urmatorul nível, atunci cand speta impune acest lucru
Beneficii
· Iti oferim sansa de a iti incepe cariera intr.-un mediu dinamic, tehnic
· Asigurare medicala
· Expunere la o companie globala cu multiple sanse de evolutie
· Șansa de a participa la proiecte interesante