Cu siguranță ai aflat de la colegi sau prieteni povești despre ce înseamnă să lucrezi într-un call-center: un loc în care te poți angaja fără prea multă experiență și unde oferi asistență, prin telefon, clienților. Într-adevăr, call-centerul este un job entry-level, unde te afli într-o poziție privilegiată, în prima linie în relația cu clienții, dar mai este și locul în care poți învăța multe lucruri despre companie și domeniul de activitate și în care poți crește profesional.
Ți-am dezvăluit doar o mică parte din ce înseamnă viața într-un call center, pentru că vrem să afli mai multe chiar de la o persoană cu foarte multă experiență în aria de Contact Center, Mihaela Andronic, Head of Contact Center UniCredit Bank.
Înscrie-te online, joi, 3 noiembrie, ora 14:00, la webinarul “Ce înseamnă să lucrezi în call-centerul UniCredit Bank?” și vei avea ocazia să stai de vorbă cu Mihaela, persoana potrivită care îți va spune, din culise,
· cum este organizată activitatea într-un call-center?
· ce tipuri de joburi există într-un call-center?
· cum te pregătești pentru rolul de customer service advisor, dacă nu ai mai lucrat în call-center?
· care sunt cele mai mari provocări?
· cum te poți dezvolta profesional într-un call-center?
Participă gratuit la webinar!
Completează datele tale de contact în formularul de AICI și noi îți trimitem link-ul de conectare la webinar.