HCL Technologies angajează specialist în planificare

În calitate de specialist în planificare (Scheduling Specialist) la HCL Technologies, veți sprijini Rețeaua de Furnizori de Servicii a clienților francezi ai companiei, asigurându-vă de funcționarea optimă a coordonării serviciilor acestora.

Candidatul ideal trebuie să fie o persoană cu inițiativă, cu abilități excelente de comunicare și negociere, o persoană foarte atentă la toate solicitările stakeholderilor și capabilă să prioritizeze sarcinile orientate spre client.

Responsabilități principale:

  • Monitorizarea și echilibrarea solicitărilor din partea clientului nostru și a volumului de lucru al Furnizorilor de Servicii externi, utilizând bazele de date interne ale stakeholderilor.
  • Identificarea barierelor care limitează capacitatea de lucru a Furnizorilor de Servicii externi, respectiv comunicarea cu managementul de pe teren pentru implementarea de soluții aferent problemelor legate de servicii care reduc optimizarea eficienței volumului de lucru și gestionarea solicitărilor în așteptare. Acest proces rămâne deschis până la rezolvarea problemelor legate de servicii.
  • Contactarea stakeholderilor și a echipei de servicii de asistență dedicată acestora, pentru a negocia cel mai bun termen posibil pentru prezentarea Furnizorilor de Servicii ca să finalizeze întreținerea necesară produselor.
  • Crearea și menținerea unor relații de lucru solide cu Furnizorii de Servicii externi și cu Managerii din Teren, pentru a îndeplini și depăși parametrii din teren.
  • Facilitarea și stimularea tehnicienilor din teren pentru ca aceștia să atingă nivelurile de productivitate dorite, adoptând o abordare proactivă.

Criterii de selecție:

  • Bune abilități de comunicare verbală și scrisă în limba franceză și limba engleză
  • Competențe medii de operare în MS Office, Excel și Powerpoint
  • Abilități de negociere și de gestionare a conflictelor
  • Experiență în dezvoltarea cu succes a relațiilor cu clienții; dezinvoltură în interacțiunile cu managementul/stakeholderii
  • Abilități de planificare, organizare, execuție și control
  • Abilitatea de a evalua problemele, defini cauzele și prioritiza/executa soluții
  • Persoană cu spirit de echipă, care colaborează cu colegii conform necesităților
  • Spirit de inițiativă și orientare spre rezultate

Candidații interesați pot trimite CV-ul la adresa: tag.romania@hcl.com