Telekom lansează proiectul Futureproof pentru a sprijini Generația Z în explorarea viitoarelor oportunități de carieră

În Europa, mai mult de 1 din 2 tineri din Generația Z este îngrijorat pentru viitorul său, care a fost influențat puternic de pandemia de Coronavirus. Proiectul Futureproof, lansat în 10 țări ale Grupului Deutsche Telekom, printre care și România, își propune să susțină Generația Z și să valorifice puterea instrumentelor digitale pentru a ajuta generația viitoare în drumul către un viitor de succes. Este o platformă de sprijin care a fost dezvoltată pentru a demonstra potențialul uriaș al Generației Z și pentru a-i inspira pe tineri să identifice oportunități pentru viitoarele cariere, dar și să descopere abilități pe care ei nu le-au valorificat încă.

Proiectul Futureproof a fost dezvoltat în parteneriat cu personalități din rândul Generației Z, dar și cu un grup de experți în HR. Acesta are drept scop conectarea utilizatorilor și oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspiraționale și instrumente pentru descoperirea abilitaților necesare în conturarea viitoarei cariere.

„Gen Z pășește într-o piață a muncii care a fost și va continua să fie schimbată fundamental atât din cauza pandemiei COVID-19, cât și datorită transformării și inovațiilor digitale.” explică Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. „Considerăm că este responsabilitatea noastră, a tuturor, să îi ajutăm să profite de oportunitățile pe care le întâlnesc și să învingă provocările cu care se confruntă. Vrem să le arătăm că dacă au o pasiune, cu siguranță au un viitor.”

În centrul Proiectului Futureproof se află un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajută Generația Z să înțeleagă mai bine abilitățile și modul în care acestea sunt conectate la oportunitățile viitoare de carieră. Platforma folosește modelul RIASEC (personalitate vocațională) pentru a-i inspira pe tinerii utilizatori să identifice oportunități viitoare pentru cariera lor. Instrumentul îi ajută pe tineri să înțeleagă cum pasiunile, abilitățile, talentele și personalitatea lor contribuie fundamental la formarea lor profesională și în alegerea celei mai bune modalități de a folosi aceste atribute personale în carierele lor viitoare. Spre deosebire de serviciile existente, instrumentul Futureproof prezintă o perspectivă unică asupra Generației Z, identificând tendințele și schimbările importante din piața muncii și oferind noi perspective printr-o experiență personalizată și construită după principiile gamificării.

Alături de acest instrument, hub-ul online al Proiectului Futureproof pune la dispoziția tinerilor resurse utile create de experții Deutsche Telekom, dintre care menționăm: informații și sfaturi despre cum să construim un CV, cum să ne pregătim pentru un interviu de angajare sau cum să ne consolidăm prezența în social media.

Mai multe informații sunt disponibile aici: www.telekom.com/projectfutureproof
Platforma online Futureproof dedicată tinerilor este disponibilă aici: futurefeed.telekom.com/ro-RO
Vizionați video-ul campaniei aici: https://youtu.be/NlHcgih86GI