Un nou eveniment de carieră pentru studenții UAIC, în parteneriat cu Amazon Development Center

Ești curios despre cum arată parcursul unui candidat Amazon, de la etapa de interviu, la onboarding și după aceea?

Amazon Development Center te invită să te îmbarci pentru două ore în „Călătoria unui Amazonian, de la rolul de candidat la rolul de angajat”. Vei descoperi care sunt „bornele” unui astfel de parcurs, care sunt așteptările de la un candidat, dar și cum este acesta integrat în activitatea operațională, respectiv cum se poate dezvolta profesional într-un rol non-tech.

Vino la întâlnirea online cu reprezentanții Amazon, marți, 25 mai, începând cu ora 15:00. Vei avea ocazia să afli cum arată procesul de recrutare și de onboarding, ce resurse i se pun la dispoziție noului angajat, dar și care sunt așteptările de la el în primele 3 luni de zile, până devine 100% autonom.

Evenimentul va fi co-facilitat de Dana Stefancu, Raluca Petrache, Andrea Niște și Diana Clim.

Despre experiența facilitatorilor

Dana Stefancu este absolventă a Facultății de Litere din cadrul UAIC și Senior Operations Manager, cu o experiență de aproape 10 ani în Amazon. A avansat de la rolul de catalog associate, la rolul de trainer, Training Manager, pentru ca mai apoi să urmeze traseul dezvoltării în rolul de manager și senior manager. Dana va aduce perspectiva a ce înseamnă mediul de lucru Amazon, precum și ce oportunități de creștere profesională poate accesa un coleg, în cadrul firmei.

Andrea Niște este Recrutor în cadrul Amazon Development Center, face parte din echipa de HR și Talent Acquisition, iar rolul ei este acela de a recruta cei mai potriviți candidați pentru rolurile din organizație. Andrea va împărtăși cu noi care sunt etapele în procesul de recrutare și ce se întâmplă după ce candidatul primește un răspuns pozitiv.

Raluca Petrache este senior trainer în cadrul Amazon Development Center și se ocupă de programul de Induction și de dezvoltare al angajaților Amazon. Are o experiență de 15 ani în 3 companii unde a făcut training, a condus programe de onboarding și a antrenat traineri și mentori, care să ghideze eficient procesul de integrare a noilor angajați în activitatea operațională. Raluca este persoana care întâmpină virtual sau face-to-face toți noii angajați.

Diana Clim este Senior Associate de aproximativ 3 ani în Amazon. Abilitățile sale au recomandat-o pentru rolul de internal trainer pe procesul din care face parte, precum și cel de mentor, ghidându-i pe colegii noi în procesul lor de învățare și acomodare în Amazon. Diana va împărtăși din experiența ei ca trainer de proces și cum anume interacționează un mentor cu noul angajat.

Te invităm să te înscrii, la următorul link: https://forms.gle/yWMqe1oihhDAnpUP7

***

Proiectul este implementat de compania Amazon Development Center, în parteneriat cu Biroul Alumni și inserție pe piața muncii al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.