YTranslations (https://www.ytranslations.com/) reprezintă o agenție de traduceri cu sediul in Londra și in Iasi, care se specializează în industriile creative si tehnice. Clienții nostri sunt doar din mediul business din Europa și SUA iar operațiunile noastre implică folosirea tehnologiilor specifice industriei de traduceri cât și instrumente de managementul proiectelor.
Dupa 5 ani de existență, deja numărăm peste 150 de clienți internaționali, peste 4000 de proiecte livrate cu succes și o echipă de 10 angajați full time.
Principalele responsabilități ale postului privesc managementul proiectelor de traduceri, coordonarea lingvistilor (traducătorilor) pentru cele 30 de perechi de limbi în care operăm, colaborarea cu Project Managerii clienților, etc. În funcție de profilul persoanei angajate, pot fi adîugate și responsabilități lingvistice sau de resurse umane.
Candidatul ideal
- Profil de implementator – necesită abilități de a implementa o metodologie clară de managementul proiectelor de traduceri și de a coordona concomitent mai multe proiecte, folosindu-se de tehnologiile aferente industriei (pe care va primi training)
- Atenția la detalii este un skill important pentru acest rol, în toate etapele proiectelor (în special la stagiul de Quality Assurance)
- Limba engleza Avansat – toate procesele vor fi implementate in limba engleza (scris si vorbit)
- Cunoașterea limbii germane este un avantaj important (dar nu eliminatoriu)
- Abilitati de management, atitudine prietenoasa si incurajatoare
- Abilități de lucru cu programele Microsoft (Word, Excel, Powerpoint) și cu tehnologia în general
- Absolvent/Masterand al Facultății Litere constituie un avantaj (dar nu eliminatoriu)
Responsabilități:
- Interacțiune online cu clienti business, negociere bugete, realizare estimări de cost pe proiect în funcție de specificul industriei și a perechilor de limbi utilizate
- Realizarea planului de proiect (obiective, public țintă, traducători, industrie, terminologie, design, costuri)
- Transpunerea proiectelor pe platformele online de specialitate din cadrul companiei
- Planificarea si alocarea resurselor (financiare, umane, de timp) in concordanta cu cerintele proiectelor
- Estimarea si fezabilitatea financiara a proiectelor
- Managementul riscurilor – prevenirea riscurilor, gasirea de solutii pentru problemele aparute
- Monitorizarea progresului si asigurarea indeplinirii termenelor limita a proiectelor si a cerintelor clientului
- Contactarea si coordonarea vendorilor (traducatorilor) – dezvoltarea relatiilor, negocierea costurilor, discutarea programului disponibil, etc.
- Asigurarea calitatii – verificarea documentelor traduse, asigurarea indeplinirii de Quality Assurance de traducatori, rezolvarea erorilor prin utilizarea tehnologiei de specialitate
- Livrarea proiectelor clientilor si mentinerea relatiilor cu ceilalti Project Manageri
Beneficii:
- echipă tânară și dinamică
- acces la o echipa internațională (freelanceri, traducatori din SUA și Anglia, interni din Germania)
- pachet salarial atractiv
- mediu intens de învățare (metodologie BELBIN pentru fiecare angajat al companiei) + interacțiune cu fiecare arie (Marketing, Vânzări, Resurse Umane)
- posibilitatea de a prelua și alte proiecte din cadrul companiei
Locatie: remote
Biroul are sediul în Iași, dar în această perioada, fiecare angajat lucrează remote de acasă.
Modalitate de aplicare: trimite CV-ul la adresa oc@ytranslations.com și an@ytranslations.com până în data de 20 Decembrie 2020.