Miercuri, 21 octombrie, începând cu ora 2 pm, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor invită studenții pasionați de marketing și comunicare la o întâlnire LIVE cu Jorg Riommi, Chief Creative Officer Central & Eastern Europe at Publicis Groupe.
Jorg Riommi este, împreună cu echipa sa, recent câștigător al premiului Black Pencil D&AD pentru campania celor de la Burger King – Moldy Whopper. Campania a generat reacții puternice în piață, folosind un vizual în care Whopper-ul este ”devorat” de mucegai, pentru a comunica faptul că burgerii brandului sunt preparați cu ingrediente proaspete.
Conform adweek.com, campania a fost caracterizată de consumatori ca fiind ”dezgustătoare”. Și totuși, rezultatele sale nu pot fi contestate, hashtag-ul campaniei a adunat peste 21 milioane de impresii în nicio săptămână de la lansare. De la prima idee până în momentul lansării au trecut 3 ani, iar implementarea propriu-zisă a durat 5 luni.
Iată ce zice Jorg Riommi în Forbes despre acest recunoașterea obținută prin premiul acordat de D&AD:
” Sunt extrem de fericit și onorat de această realizare rară: Black Pencil D&AD este într-adevăr un fel de unicorn în lumea creativă, atât de rar și aproape imposibil de atins – întocmai cum afirma și președintele D&AD, Kate Stanners.
Ideea îndrăzneață, subiectul puternic și atenția enormă pe care a primit-o campania odată ce a fost lansată, au creat una dintre cele mai puternice campanii de comunicare globală a Burger King din ultimul deceniu și, probabil, o referință memorabilă în istoria companiei. Sunt mândru că atât Publicis România, Publicis Spania și Publicis Groupe NCE, dar și eu, suntem o parte din acest succes. Acest lucru certifică, încă o dată, experiența Publicis Groupe și poziția noastră de lider în creativitate pe harta lumii.”
Puteți vedea campania aici: https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y&feature=emb_title
Absolvent al Universității La Sapienza din Roma, specializarea Marketing și Comunicare, italo-germanul Jorg Riommi, are o experiență de aproape 20 de ani și a lucrat de-a lungul timpului cu branduri globale precum Coca-Cola, Peroni, Pampers, Unicef, Guiness, Lexus, Nestle și multe altele. De asemenea, a făcut parte din juriul unor competiții internaționale renumite, precum Dubai Lynx Awards 2010, New York Festivals 2012, Eurobest 2014, CLIO 2016 and Golden Drum 2016.
Mai multe despre Jorg Riommi puteți descoperi și aici:
https://www.linkedin.com/in/jorg-carlo-nicol%C3%B2-riommi-1872198/
Evenimentul este deschis tuturor celor interesați de marketing și comunicare și va fi transmis live pe pagina oficială FEAA Iași.
Studenții dornici să participe sunt rugați să se înscrie și să propună întrebări pentru Jorg Riommi la acest link.
https://forms.gle/feW1yZxrguJnsLch6
Cele mai bune întrebări vor fi premiate cu câte un exemplar al cărții: Făcut pentru creație. Descoperă misterele minților creative – SCOTT BARRY KAUFMAN, CAROLINE GREGOIRE oferite de Brandweb.
Evenimentul face parte din inițiativa Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor de a aduce mai aproape mediul academic de mediul de business, generând și facilitând un dialog între profesioniștii din domeniu și studenți, profitând în prezent de faptul că mediul online ne oferă posibilitatea de a interacționa și cu specialiști din toată țara și din străinătate.