Program de lucru: full time
Activitatea se va desfășura în general la sediul firmei, din Iași, Pacurari, Str. Popăuți, nr. 2-4.
Responsabilități:
- Verificarea eligibilitatii proiectelor de investitii si a potentialilor Solicitanti de finantare;
- Realizarea documentatiei de finantare in cadrul proiectelor de finantare (Cerere de finantare, Plan de afaceri, Plan de marketing, Studiu de fezabilitate, Anexe, etc.);
- Participă alături de echipa de proiect la întocmirea dosarelor de finanţare (studii de piaţă, plan de afaceri, studii de fezabilitate, analiza cost-beneficiu);
- Elaborarea rapoartelor de progres trimestriale pe perioada de implementare a proiectelor;
- Organizarea procedurilor de achizitii in cadrul proiectelor, intocmirea dosarelor de achizitii;
- Întocmirea dosarelor aferente Cererilor de plată sau rambursare;
- Colaborarea cu Managerul de proiect, Consultantul financiar si Expert achizitii pentru implementarea proiectului, in conformitate cu reglementarile contractului de finantare;
- Respectarea termenelor limită stabilite împreună cu echipa de proiect.
Cerinte:
- Absolvent de studii superioare, Economist;
- Cunoștinte de management de proiect, organizarea de proceduri de achizitie;
- Cunoștințe operare PC: excel, word, adobe, outlook, Internet;
- Cunoștințe avansate de limbă engleză;
- Atitudine pozitivă, implicare și inițiativă în proiectele companiei;
- Abilități foarte bune de organizare, lucru în echipă și comunicare;
- Experiența în implementarea proiectelor de finantare/ investiţii/ alt domeniu conex constituie un avantaj.
Descriere companie:
TRUMAN CONSULTANTS oferă consultanţă în afaceri specializată în managementul proiectelor cu finanţare europeană şi sisteme de management al calităţii. Serviciile de consultanţă răspund nevoilor unei economii de piaţă dinamice și oportunității accesării fondurilor europene nerambursabile.
CV-ul va fi transmis la adresa contact@truman.ro