200 OPERATORI TELEFONICI – INBOUND
CANDIDATUL IDEAL
- Optime abilităti de comunicare
- Abilităti de relationare în orice situatie, demonstrând empatia fată de clienti
- Persoană proactivă, dinamică şi orientată către atingerea obiectivelor stabilite
- Lucrează bine în echipă, construind relatii pozitive şi colaborative
- Capacitate şi dorintă de perfectionare continuă
ABILITATI CHEIE
- Flexibilitate, respect pentru reguli, determinare, disponibilitate, conoaşterea limbii italiene la un nivel avansat şi o bună utlizare a calculatorului.
DESCRIEREA JOBULUI
Operator telefonic (call center) pentru servicii de asistentă oferite clientilor care apartin societătilor leader în sectorul Telecomunicatii si în sectorul Creditului Financiar care operează la nivel international.
CERINTE:
- Cunoaşterea limbii italiene la nivelul B2
- Bune capacităti de comunicare
- Bune capacităti de relationare cu clientii şi colegii
- Proactivitate şi empatie fată de clienti
- Problem solving
- Bună utilizare PC
- Experienta anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu reprezintă o cerintă necesară pentru angajare.
SE OFERA
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Salariul fix si bonus în baza rezultatelor obtinute
- Bonus de angajare de 2000 ron brut pentru prima intrare în societate
- Formare remunerată pentru cunoaşterea activitătii
- Formare remunerată pentru dezoltarea professională
- Transport, conventii bancare
- Oportunităti de creştere într-un mediu tanăr, dinamic si într-o puternică expansiune pe teritoriul românesc
Trimiteti Curriculum Vitae la selezione_iasi@almaviva.it.
Pentru informatii suplimentare, ne puteti contacta la numarul +40 0332 403090
DESCRIEREA COMPANIEI
Almaviva Services este o filială a companiei Almaviva Contact SpA care operează în domeniul CRM (Customer Relationship Management) din 1983, oferind societătilor private şi institutiilor publice servicii di Business Process Outsourcing la nivel world wild (Italia, Cina, Brasile, Colombia, Tunisia). Almaviva Services soseşte în Romania în anul 2016 cu o gamă vastă şi inovatoare de servicii de înaltă valoare în sectorul Customer Relationship Management pentru a răspunde exigentelor din spatiul Uniunii Europene. In doar câteva luni dezvoltă propriile activităti în 3 sedii – 2 sedii în Iasi şi unul în Bacau – ajungând la peste 1400 de angajati.
Grupul Almaviva, datorită tehnologiilor inovatoare pentru gestionarea contactului cu clientii, desfaşoara următoarele activităti:
- Customer Care multicanale
- Sales
- Recupero Crediti
- Automazione delle attività di Back-Office
- Trade Marketing
- Campagne di Marketing & Analisi di Mercato
- Supporto Tecnico
Experienta profundă în domeniu, stăpânirea tehnologiilor inovatoare şi capacitatea de delivery multidisciplinară şi multilingvistică în timp real, sunt factorii distinctivi ai ofertei Almaviva Services.