PRIME Iași organizează în această primăvară proiectul bianual PR Tea de Iași, care a ajuns la ediția cu numărul XVII. Acest proiect presupune o întâlnire informală între studenți și un specialist din domeniul Publicității și Relațiilor Publice, într-un ambient plăcut și prietenos, la care se adaugă un ceai.
Tema acestei ediții este ”Art and Marketing. It’s a match!”. Aceasta surprinde latura artistică a marketingului, încercând să valorifice atuurile produsului spre atragerea clienților. Din îmbinarea celor două domenii, în aparență total diferite, rezultă o abordare unică care vizează identificarea nevoilor clienților și crearea unor noi metode de promovare și vânzare a bunurilor și serviciilor. Prin această temă, ne dorim ca studenții să înțeleagă importanța vizualului în construcția unui brand, de la logo până la campaniile de promovare care trezesc interesul, fidelizează consumatorii și atrag noi clienți.
Invitatul nostru, care se autodescrie ca un melanj de superputeri- design și fotografie, este Silviana TOADER. Fiind deja o personalitate în domeniul marketingului, aceasta jonglează și cu fotografia, reușind să le îmbine armonios în crearea unor logo-uri foarte cunoscute din București, precum cele de la Eventur și 321SPORT. Cu o experiență de aproximativ 7 ani ca Art Director își însușește cu succes funcția din prezent de la Conversion.
Acum că v-am atras atenția, nu rămâne decât să vă înscrieți pentru a participa. Formularul poate fi găsit pe pagina de Facebook PR Tea de Iași, unde va fi afișată și ora evenimentului. Vă așteptăm joi, 18 mai, la Cărturești Palas Mall, pentru a cunoaște împreună mai multe despre Art and Marketing, în timp ce vom savura împreună „un ceai cu aromă de PR”.