Cât de mulțumit ești de serviciile Universității? Acum poți transmite părerea ta!

E timpul să oferi un feedback Universității! Și în 2017, poți transmite părerea ta privind calitatea serviciilor oferite de Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, prin completarea Chestionarului de satisfacție. Acesta este lansat anual, pentru a evalua percepția studenților într-un mod sistematic și pentru a înțelege mai bine ce își doresc de la universitate.

Este important pentru reprezentanții universității să cunoască aceste aspecte, pentru a îmbunătăți activitățile care presupun interacțiunea cu studenții de la la nivelul facultăților sau la nivelul bibliotecilor, oferta cursurilor de dezvoltare personală și profesională, condițiile de cazare în cămine și pentru a se centra mai mult pe nevoile studenților.

De ce este important să completezi Chestionarul de satisfacție?

Prin intermediul chestionarului, ai posibilitatea de a transmite în mod anonim un mesaj direct către universitate. Ești mulțumit? Ai sugestii pentru îmbunătățire? Răspunsul tău poate aduce o schimbare! Cu cât sunt mai multe răspunsuri, cu atât vocea studenților va fi mai puternică și schimbarea mai vizibilă.

Poți câștiga și premii!

Fii printre primii care completează Chestionarul de satisfacție și poți câștiga unul dintre următoarele premii: 15 locuri la un training organizat de Echipa Departamentului Servicii pentru Studenți și Absolvenți (DSSA), 3 locuri de consiliere individuală la cu specialiștii de consiliere în carieră din DSSA, realizarea CV-ului într-o manieră creativă și 20 de teste pentru o mai bună autocunoaștere. Acestea vor fi oferite aleatoriu, în ordinea completării chestionarului, studenților care își lasă adresa de email, pentru a putea fi contactați.

Completează chestionarul aici: bit.ly/satisfactieuaic

Poți obține mai multe informații despre Chestionarul de satisfacție pentru studenți, pe pagina de facebook a Departamentului Servicii pentru Studenți și Absolvenți: fb.com/DSSAdinUAIC

Leave a Reply

Your email address will not be published.