SCC angajează Service Desk Analyst cu franceză

Candidatul ideal:

  • Comunicare excelentă în limbile Franceză și Engleză;
  • Atenție la detalii și gândire analitică;
  • Experiență de lucru cu pachetul MS Office;
  • Deschidere la un program flexibil (full-time sau part-time) în intervalul 09.00 – 20.00, de luni până vineri;
  • Motivat de performanță, orientat către client, dedicat echipei;
  • Experiența sau cunoștințele de suport tehnic reprezintă avantaj;

Responsabilități principale:

  • Utilizarea proceselor existente pentru diagnosticul și rezolvarea incidentelor tehnice din rândul utilizatorilor clienților;
  • Folosirea expertizei tehnice dobândite și a suportului echipei pentru a rezolva cât mai multe din incidentele apărute la primul contact cu utilizatorii;
  • Demonstrarea atenției la detalii prin înregistrarea corectă a incidentelor în funcție de categoria de urgență și prioritate;
  • Transferarea incidentelor majore către nivelele superioare de suport tehnic;
  • Implicarea alături de echipă la realizarea indicatorilor de performanță ai serviciului;
  • Dorința de a învăța și de a crește.

Benefici:

  • Pachet salarial competitiv alcătuit din salariu de bază, bonusuri de performanță și bonuri de masă;
  • Pachet flexibil de beneficii (transport, asigurare medicală, abonament fitness etc.);
  • Accesul la o serie de beneficii o dată cu senioritatea în companie;
  • Programe de training la standarde ridicate în cadrul SCC Academy – centrul de training dedicat al organizației;
  • Training și certificări externe în funcție de tipul activității și de planurile individuale de dezvoltare;
  • Oportunități de carieră laterale, tehnice sau de coordonare de echipe.

Despre SCC:

Află mai multe despre SCC aici: www.scc.com

Trimite-ne CV-ul tău la cariera@scc.com. Suntem nerabdători să ne cunoaștem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.