- Comunicare excelentă în limbile Franceză și Engleză;
- Atenție la detalii și gândire analitică;
- Experiență de lucru cu pachetul MS Office;
- Deschidere la un program flexibil (full-time sau part-time) în intervalul 09.00 – 20.00, de luni până vineri;
- Motivat de performanță, orientat către client, dedicat echipei;
- Experiența sau cunoștințele de suport tehnic reprezintă avantaj;
Responsabilități principale:
- Utilizarea proceselor existente pentru diagnosticul și rezolvarea incidentelor tehnice din rândul utilizatorilor clienților;
- Folosirea expertizei tehnice dobândite și a suportului echipei pentru a rezolva cât mai multe din incidentele apărute la primul contact cu utilizatorii;
- Demonstrarea atenției la detalii prin înregistrarea corectă a incidentelor în funcție de categoria de urgență și prioritate;
- Transferarea incidentelor majore către nivelele superioare de suport tehnic;
- Implicarea alături de echipă la realizarea indicatorilor de performanță ai serviciului;
- Dorința de a învăța și de a crește.
Benefici:
- Pachet salarial competitiv alcătuit din salariu de bază, bonusuri de performanță și bonuri de masă;
- Pachet flexibil de beneficii (transport, asigurare medicală, abonament fitness etc.);
- Accesul la o serie de beneficii o dată cu senioritatea în companie;
- Programe de training la standarde ridicate în cadrul SCC Academy – centrul de training dedicat al organizației;
- Training și certificări externe în funcție de tipul activității și de planurile individuale de dezvoltare;
- Oportunități de carieră laterale, tehnice sau de coordonare de echipe.
Despre SCC:
Află mai multe despre SCC aici: www.scc.com
Trimite-ne CV-ul tău la cariera@scc.com. Suntem nerabdători să ne cunoaștem!