MobileXpense caută Customer Service consultant, cu relocare în Bruxelles, Maintz sau Kiel

LogoInformații despre companie

MobileXpense este o companie SAAS  (Software As A Service) belgiană, având sediul central în Bruxelles și care este lider pe piața europeană a soluțiilor informatice de gestiune a costurilor cu personalul. MobileXpense are clienți în peste 65 de țări, dintre care unii fac parte din Fortune top 500.

Pentru a-și susține creșterea și expansiunea la nivel european și internațional, MobileXpense caută tineri motivați pentru a dezvolta departamentul de Customer Support în Belgia și Germania.

 

Care vor fi provocările tale

  • Vei fi responsabil de a pune bazele și de a menține relația cu clienții din portofoliul tău.
  • Vei lucra din sediul central din Bruxelles, sau din unul din sediile din Germania (Kiel și Mainz).
  • Vei fi prima persoană de contact pentru clienții din portofoliul tău și vei colabora cu alte echipe pentru a oferi suport acestora. Tu vei fi ambasadorul nevoilor clienților tăi în legătură cu echipa de development.
  • Te vei asigura că SLA-ul este respectat și vei acționa constant pentru a atinge acest obiectiv.
  • Vei identifica adevăratele nevoi de business din spatele cerinței unui client și vei implementa soluții menite să îmbunătățească experiența clientului cu aplicația noastră.
  • Vei propune practiv soluții pentru a îmbunătăți și optimiza procesele clienților și a rezolva acele errori sau funcționalități limitate ale aplicației noastre ce afectează experiența de utilizator.
  • Vei participa activ la îmbunătățirea manualelor de utilizator și a managementului intern al cunoștințelor.

 

Care este profilul pe care îl căutăm

  • Ai absolvit licența și/sau masterul într-un domeniu afiliat IT-ului (informatică, informatică economică, contabilitate și informatică de gestiune, finanțe etc).
  • Ai cunoștințe de bază de SQL, baze de date, sau SAP.
  • Ești orientat către rezultate, către a oferi servicii de calitate și a atinge excelența în activitatea ta.
  • Ești fluent în Franceză, Germană sau Olandeză (va fi verificat la interviu) și ai un nivel avansat de Engleză.
  • Deții abilități de comunicare avansate (comunicare business, prezentarea de rapoarte, scrierea de proceduri, manuale de utilizator etc).
  • Ești capabil să lucrezi independent și eficient pentru a-ți atinge obiectivele.
  • Experiența în suport IT, contabilitate, banking, sau managementul proiectelor reprezintă un mare avantaj.

 

Ce oferim

  • Vei face parte dintr-un colectiv tânăr, dinamic și internațional (peste 20 de naționalități dintre care 5 români).
  • Vei lucra pentru o companie care crește cu peste 30% anual, ceea ce îți va oferi oportunități de ascensiune în carieră.
  • Un loc de muncă modern în Bruxelles, Kiel, sau Maintz, ușor accesibil cu transportul în comun.
  • Salariu aliniat la piața de IT din Belgia sau Germania plus alte beneficii.

 

Dacă ești interesat, trimite CV-ul și o scurtă dar sinceră motivație la cezar.cardon@mobilexpense.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.