Se spune că pentru a reuşi trebuie să găseşti un drum şi să te ţii de el. Upside Down poate să fie drumul tău, aşa că noi te aşteptăm să păşeşti cu încredere în echipa noastră ca următorul Responsabil de Vânzări sau Responsabil Social Media.
Având la bază conceptul de upcycling, Upside Down urmărește crearea de accesorii din prelate de camion şi bannere publicitare uzate, ajutând astfel mediul înconjurător. Scopul Upside Down este şi de a-i sprijini pe oameni să aleagă responsabil și să adopte o atitudine pozitivă față de mediul înconjurător.
UPSIDE DOWN INTERNSHIPS – Internship neplătit, perioada între 4-6 luni
PROGRAM: 4 ore/zi, program flexibil
Localitate: Iași
Ce fel de omuleți căutăm?
PROFIL:
• Persoană autonomă, curioasă, proactivă, care învăța pe cont propriu;
• Se adaptează ușor într-un mediu nou;
• Este la curent cu activitatea inițiativelor din comunitate, în special cu cele sociale;
• Își poate comunica ideile într-un mod clar (verbal și scris, română și engleză);
• Persoană obisnuită să lucreze pentru atingerea de obiective, atât independent cât și în echipă;
• Primește și oferă feedback cu ușurință;
• Atenție la detalii;
• Internet research;
• Time management – organizarea individuală a taskurilor în timp.
• Experiență în ONG-uri în domeniul vânzari / fund-raising – constituie un avantaj;
• Cunoașterea, promovarea și vânzarea produsele atelierului UpsideDown;
• Implementarea strategiei de vânzări;
• Orientarea către atingerea țintelor de vânzări;
• Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
• Actualizarea bazei de date cu clienți;
• Contactarea posibililor clienți pentru a stabili întâlniri;
• Identificarea corecta a nevoilor clientului și îi oferirea de soluții optime;
• Întocmirea documentelor necesare vânzării (contracte, notificări, oferte de preț, diverse alte documente);
• Realizarea de materiale scrise (oferte de vânzare, informații pentru site).
• Microsoft Office – intermediate;
• Cunoștințe în utilizarea rețelelor de socializare Instagram si Facebook;
• Abilități de comunicare verbală și în scris;
• Familiaritate cu platforma Mailchimp – reprezintă un plus;
• Promovarea produselor atelierului UpsideDown;
• Administrarea paginii de Facebook UpsideDown, blogululuiUpsideDown, contului de Instagram si LinkedIn;
• Crearea conținutului – text și imagine – utilizând un plan editorial;
• Colaborarea cu responsabilul de grafică și fotografie;
• Analizarea și evaluarea feedback-ului la postările de pe Facebook, Instagram și blog;
• Realizarea newletter-ului.
UpsideDown te așteaptă în echipa sa!
Aplică până pe 16 MAI. Trimite CV-ul însoțit de scrisoarea de intenție la sonia@upside-down.ro și noi te ajutăm să îți pui abilitățile în valoare!