Ce așteptări avem de la tine:
- Excelente abilități de comunicare scrisă și orală în limba engleză;
- Foarte bune abilități de comunicare și orientare către client;
- Orientare spre analiză și rezolvarea problemelor;
- Atenție la detalii;
- Cunoștințe generale în domeniul IT;
- Disponibilitate de a lucra în schimburi de noapte și săptămână de lucru flexibilă, prin rotație.
Care vor fi responsabilitățile tale:
- Oferirea de îndrumare și suport participanților din SUA la studiile de piață ale GfK, prin telefon și pe platforme dedicate, privind o varietate de probleme, majoritatea referindu-se la aspecte de ordin tehnic ale terminalelor de cercetare de piață, urmând indicațiile și standardele prestabilite;
- Verificarea e-mail-urilor trimise de către participanții la studiile de piață și soluționarea solicitărilor acestora;
- Contactarea telefonică a participanților la studiile de piață și oferirea de suport în probleme legate de conectare, legate de studii de piață nefinalizate și recuperarea dispozitivelor (laptop, netbook, router, telefon etc.) de la participanții la cercetarea de piață care nu mai participă activ la studiile GfK;
- Apelarea participanțiilor la cercetarea de piață, în vederea finalizării studiilor curente.
Ce îți putem noi oferi:
- Pachet salarial atractiv, care include: salariu fix, tichete de masă, prime pentru schimbul de noapte, prime pentru zilele de weekend, bonus pentru performață anuală;
- Oportunitatea de a lucra pentru o companie de top în România și unul dintre cele mai importante institute de cercetare de piață care activează la nivel mondial, în cadrul unei echipe tinere și entuziaste;
- Oportunități de creștere a carierei și programe de training personalizate.
Detalii puteți obține la adresele andreea.magdici@gfk.com și mihaela.gherghescu@gfk.com