GfK își mărește echipa cu un Social Media Coder – limba germană

Global-Service-Center_bold logo gfkCe face un Social Media Coder?

Un Social Media Coder se ocupă de codificarea emoțiilor transmise de către Clienți prin intermediul canalelor de  socializare: Facebook, gfk_logoYouTube, Tweeter, Bloguri, site-uri de comerț online etc.

Cum se realizează codificarea?

Se lucrează pe o platformă on-line pe care sunt listate proiectele; angajatul intră pe platformă, selectează proiectul, apoi lucrează pe canalul (categoria de rețele de socializare și/sau site-uri) de unde trebuie să culeagă opiniile consumatorilor referitoare la anumite produse sau servicii.

Program de lucru:

·         program 100% flexibil: poți lucra 4 ore/6 ore sau 8 ore, atât din sediul GfK, cât și din confortul propriului tau cămin.

Cerințe:

·         Îți dorești să te dezvolți în cadrul unei companii multinaționale?

·         Cunoști limbile germană și limba engleză la un nivel care să iți permită să identifici ironia, sarcasmul sau alte atitudini transmise de către Clienți?

·         Ești pasionat de social media și ești familiarizat cu platformele de blogging, rețele de socializare, forumurile etc?

We-Want-You-Social

 

Dacă ai răspuns afirmativ la întrebările de mai sus, așteptăm cu interes aplicația ta la adresa de email andreea.magdici@gfk.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published.