Ai mai auzit până acum de Social Media Intelligence? SMI (Social Media Intelligence) este unul din cele mai noi servicii globale ale GfK care realizează cercetare de piață prin intermediul rețelelor de socializare. Mai exact, se ocupă cu reflectarea percepției pe care un client o are în mediul online (rețele de socializare, forumuri, bloguri) despre un produs sau serviciu. Asa cum ne place să spunem, ei sunt colegii care sunt plătiți pentru a sta pe Facebook, Youtube sau LinkedIn!
Cine? Vorbitori de limba italiană/rusă, pasionați de impactul rețelelor de socializare și de comportamentul consumatorilor.
Cum? Utilizând metodologii și instrumente software online dezvoltate de Global SMI Center și prin echipele aflate în Viena și Iași. Lucrul efectiv se face pe o platformă on-line pe care sunt listate proiectele;angajatul intra pe platformă, selectează proiectul, apoi lucrează pe canalul (categoria de rețele de socializare și/sau site-uri) de unde trebuie să culeagă opiniile consumatorilor referitoare la anumite produse sau servicii.
De unde se lucrează? De oriunde e raspunsul nostru. Serios, la momentul actual echipa are membri în Cluj, Săcele, Craiova, Ploiești, Timișoara, Reșița, Mediaș, Târgu Mureș, Constanța, București și chiar Viena etc.
Cum se organizează comunicarea? Forum, telefon, mail și, desigur….Facebook! SMI-ul e echipa care nu doarme niciodată (unii colegi lucrează în SMI ca al doilea job, alții sunt studenți sau sunt în alte situații personale / profesionale) Nu iți ascundem ca vor exista situații sau proiecte în care în weekend se lucrează aproape ca într-o zi normală, însă avem grijă să iți recuperezi orele de repaos sau recompensam efortul printr-un sistem de bonusare atractiv.
GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informaţii relevante despre piaţă şi despre consumatori şi care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experţi în cercetarea de piaţă îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienţă GfK în ştiinţa datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de ţări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare şi abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acţionabile, care să permită clienţilor săi să-şi îmbunătăţească avantajul competitiv şi să îmbogăţească experienţele şi alegerile consumatorilor.
Daca ți-am captat interesul, trimite-ne CV-ul tău la adresa andreea.magdici@gfk.com si hai să ne cunoaștem!