Job Description
Rol:
- Activitatea constă în procesarea de caracteristici ale produselor din diverse industrii furnizate de către lanțuri internaționale de magazine și actualizarea lor în platforma de market research a GfK.
Responsabilități:
- Căutarea specificațiilor și caracteristicilor de produs în baza de date, în functie de brand și model;
- Crearea de noi itemi, în baza informațiilor corecte colectate prin intermediul site-urilor web, al broșurilor, price list-urilor și altor instrumente de marketing;
- Identificarea și compararea caracteristicilor cheie ale produselor;
- Realizarea unei asocieri și analize corecte între informațiile transmise de către clienți și itemii din baza de date;
- Actualizarea și corectarea informațiilor conținute de bazele de date.
Cerințe:
- Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
- Cunoștințe de MS Office – nivel mediu;
- Abilități de lucru în echipă;
- Atenție la detalii;
- Adaptabilitate;
- Capacitatea de a lua independent decizii;
- Disponibilitatea de a lucra full-time
Daca ți-am captat interesul, trimite-ne CV-ul tău la adresa andreea.magdici@gfk.com si hai să ne cunoaștem!