PRIME Iași organizează și în această toamnă proiectul team ADventure – Festival Concurs de Strategie Publicitară şi Relaţii Publice, singurul de acest fel din zona Moldovei. Cele trei firme partenere lansează un studiu de caz, urmând ca studenţii pasionaţi de publicitate să propună cele mai bune campanii şi să concureze pentru premiul de 900 de RON pus în joc. Proiectul se va desfăşura în trei etape: Lansarea (13 octombrie), în cadrul căreia studenţii pot afla mai multe detalii şi se pot înscrie în concurs, Conferinţa (9 noiembrie) care aduce pe scenă specialişti din domeniu şi Gala (19 noiembrie) în care se vor prezenta campaniile propuse. În urma jurizării, cele mai bune idei vor fi premiate.
Tema acestei ediţii – the IDEA (Innovation, Difference, Engagement, Advertising) surprinde conceptele cheie care pavează drumul ideii tale către înfăptuire. Pasiunea pentru publicitate, relaţii publice, deschiderea spre nou şi provocări sunt unele dintre cele mai importante ingrediente ale studentului care profită de orice oportunitate. Iar team ADventure este o şansă demnă de luat în seamă. Anul acesta, trio-ul este format din firme precum: American Adventure, Conac Polizu și ThinkNON.
Pentru cei care iubesc provocările şi îşi doresc să experimenteze, team ADventure este locul potrivit. Dincolo de feedback-ul real, înscrierea în concurs îţi asigură o simulare demnă a muncii dintr-o agenţie de publicitate şi a vieţii de după terminarea facultăţii. Primul pas este Lansarea care va avea loc pe 13 octombrie, în sala II.8, corp A, UAIC, ora 20:00.
Ne aventurăm cu tot ceea ce ştim şi suntem să demonstrăm că, studenţi fiind, suntem pregătiţi să avem un job într-o agenţie de publicitate şi suntem creativi.