In acest an crestem echipa TEACHING Iasi prin recrutarea de noi membri, care doresc sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si profesional.
Asociatia TEACHING ofera membrilor sai un mediu prietenos dar in acelasi timp competitiv, raportandu-se mereu la nevoile actuale si mereu schimbatoare ale studentilor ieseni care isi doresc ceva mai mult de la ei insisi.
Ai cunostinte, dar nu si experienta practica? La Asociatia TEACHING pui in practica ceea ce inveti la facultate astfel incat sa castigi experienta de care ai nevoie. Nu uita ca pentru a ajunge in varful piramidei trebuie sa depui incredere, munca si creativitate in tot ceea ce faci!
TEACHING pune pasiune si deschide arii largi de activitate astfel incat draga voluntarule, acum ai ocazia sa te implici activ in unul din departamentele Financiar, Resurse Umane, Marketing si PR.
Ce conditii trebuie sa indeplinesti?
- Sa fii student (a) cu varsta pana in 35 ani.
- Sa ai dorinta de implicare.
- Sa fii creativ.
- Sa iti placa activitatea de voluntariat.
Ce iti oferim in schimb!
Daca te potrivesti descrierilor de mai sus, nu rata ocazia de a face parte dintr-o echipa dinamica si serioasa, in cadrul careia poti beneficia de:
1. Experienta extracurriculara – poti dobandi sau iti poti contura abilitatile si competentele de leadership, management de proiect, comunicare, lucru in echipa, relatii publice, fundraising;
2. Traininguri – vei avea ocazii sa participi la diverse programe de instruire non-formala in domeniile care te intereseaza sau te vei putea dezvolta ca trainer;
3. Informare – vei avea acces la informatii utile din mediul studentesc: burse, petreceri, tabere, joburi, internship-uri, practici de vara;
4. Teambuilding – organizam in fiecare an activitati precum excursii, petreceri, gratare, diverse competitii la care participa toti membrii asociatiei;
5. Deschidere in gandire si in activitati – prin organizarea de proiecte impreuna cu ceilalti membri, studenti de la diverse facultati, incurajand ideile si propunerile tuturor;
6. Management de proiect – fiecare membru poate coordona proiecte care se potrivesc cu aria sa de interes si cunostinte, trecand prin toate fazele unui proiect si beneficiind de consiliere in domeniu din partea membrilor cu experienta.
Agenda evenimentului este urmatoarea:
Perioada de inscrieri: 01 – 18 octombrie 2015;
Interviuri: 20 – 21 octombrie 2015;
Anuntare rezultate: 22 octombrie 2015.
Detalii AICI.