SCC Services Romania caută MPS Service Desk Analyst în Iași

Pentru mărirea capacității serviciilor oferite la nivel european, SCC Services Romania – recrutează 3 persoane pentru pozițiile de “MPS Service Desk Analyst”. Detaliile pozițiilor vacante sunt prezentate în continuare. Toate abilitățile vor fi testate și dovedite pe durata interviurilor, indiferent de existența sau nu a unor documente în acest sens (acte de studii, atestări). Pentru toate pozițiile disponibile se asigură training specific după intrarea în vigoare a contractului de muncă.
Candidatul ideal are:

– Cunostinte Hardware (PC / Printers)

– Cunostinte medie despre sistemelor de operare pc/printing si aptitudini de investigare a diverselor probleme conexe;

– Cunostine peste medie despre pachetul MS Office si aptitudini de invesigare a diverselor probleme conexe

– Atitudine orientate catre client, abilitatea de a relationa atat verbal (telefonic) cat si in scris;

– Abilitati de comunicare dezvoltate, fiind capabil sa-si integreze efortul in munca de echipa;

– Nivel ridicat de observare a detaliilor si a particularitatilor care pot aparea in cadrul serviciilor;

– Cunostinte avansate de Limba Engleza – scris si verbal

– Cunostinte medii de Limba Franceza – scris si verbal
Responsabilitati principale:

– sa analizeze si sa resolve toate incidentele raportate folosind area de competente specifice;

– sa inregistreze diferite echipamente de printare in sistemele de monitorizare aferente serviciilor oferit de catre SCC Services.

– sa mentina contactul cu clientii si cu celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor prin e-mail sau telefon

– sa ofere support prin e-mail sau telefon in vederea solutionarii diverselor situatii tehnice sau non-tehnice, respectand totodata standardele serviciilor stabilite. (SLA )

– sa gestioneze stocuri de parti consumabile pentru diverse tipuri de imprimante si masini de scanare/printare.

– sa plasese comenzi online sau prin telefon de parti consumabile catre client necesare proceselor de printare/scanare.

– sa urmareasca livrarile de echipamente si sa ofere detalii acestora catre toate persoanele implicate;

– sa urmareasca si sa raporteze toate incidentele si problemele aparute; sa poata oferi solutii tehnice pe termen scurt si mediu;

– sa poata identifica toate problemele si cerintele specifice fiecarui client in parte;

– sa inregistreze diferite incidente in sistemele companiei in vederea solutionarii lor de catre departamentele specific serviciului oferit

– sa poata decide gravitatea unei activitati (urgenta, sau incident);

– sa mentina si sa actualizeze rapoartele cu toate detaliile actiunilor luate si cu orice informatie nou obtinuta;

– sa fie capabil sa gestioneze situatii dificile sau nespecifice serviciului oferit catre client si ajutarea acestuia in vederea unei solutii potrivite intr-o maniera profesionala;

– disponibilitate program in ture

Despre Companie:

Specialist Computer Centres (SCC) este cel mai mare grup de firme privat din Europa, care activeaza in domeniul IT. Are o istorie de 37 de ani de dezvoltare continua si profitabila.

SCC Services Romania este prezenta in Romania din aprilie 2006. In prezent functioneaza cu doua centre de servicii in orasul Iasi si unul in orasul Bacau.  Este certificata ISO 9001, ISO 20000-1 si ISO 27001.

SCC Romania:
In Romania suntem din aprilie 2006, unde am inceput la Iasi cu o echipa de 20 de colegi iar acum impreuna cu noul sediul din Bacau, insumam in jur de 600 agenti, analisti si ingineri.
In Iasi avem doua sedii (Niciman si Sadoveanu) si functionam ca Centrul International de Asistenta Tehnica si Suport pentru intreg grupul de firme. Aici avem unicul departament de Infrastructura de nivel 3 din Moldova.

Echipa SCC Services Romania:

Avem o echipa impresionanta de profesionisti, tineri, inteligenti, multilingvi, cu numeroase certificari si traininguri dar mai presus de toate, cu un nivel ridicat de ambitie si dorinta de autodepasire.
Servicii acoperite: Service Desk, Coordonare, Monitorizare, Optimizare infrastructura IT, Suport, Administrare, Mentenanta, Securitate, Application Packaging, Asset Management .
Oferim asistenta 24x7x365 in 10 limbi de circulatie internationala.
Nivelul de cunoastere tehnic a IT : L0+ (basic), L1 (mediu), L2, L3 (avansati).
Pozitia prezentata este disponibila in centrul de servicii din Iasi.
Candidaturile se vor  înainta până la data de 15 August 2015.

Trimite-ne un e-mail (corina.panaite@scc.com) cu mesajul  MPS Analyst.

Leave a Reply

Your email address will not be published.