AGENT SERVICII CLIENT
(engleza/ franceza si engleza/ spaniola si engleza/ italiana si engleza)
Descriere generala:
· Relationare cu utilizatorul prin telefon si e-mail, pentru detectarea defectiunilor tehnice si rezolvarea problemelor tehnice ale utilizatorilor;
· Asigura suport IT pentru toti clientii, in limba straina relevanta;
· Activeaza ca unic punct de contact pentru utilizatori, inregistrand si coordonand apelurile in conformitate cu acordul asupra nivelului de calitate al serviciilor, creand o buna perceptie asupra Serviciului de Asistenta.
Responsibilitati:
· Inregistrarea incidentelor si a solicitarilor de servicii, care contin toate informatiile necesare, primite prin intermediul telefonului si prin email;
· Acumularea de cunostinte pentru rezolvarea solicitarilor, in special cunostinte legate de detaliile necesare pentru a asigura solutii precise la problemele utilizatorilor;
· Ofera diagnostic de baza si detecteaza defectiunile tehnice la aparitia incidentelor;
· Asigura rezolvarea problemei pe loc pentru utilizator si inchiderea Ticketului in acest caz;
· Urmarirea atenta a apelurilor utilizatorilor.
Cerinte:
· Cunostinte foarte bune de limba engleza/ franceza si engleza/ spaniola si engleza/ italiana si engleza
· Cunostinte IT de baza, cunostinte retelistica de baza pentru detectarea defectiunilor tehnice;
· Abilitatea de a interpreta informatii tehnice si de a le prezenta in termeni simpli pentru un public mai putin calificat tehnic;
· Studii superioare finalizate sau in curs;
· Abilitati comunicare, atitudine profesionista.
Candidatii pot aplica la: recruitment.iasi.ro@capgemini.com