SCC Services Romania caută Service Desk Engineer în Iași

scc.Pentru mărirea capacității serviciilor oferite la nivel european, SCC Services Romania – recrutează 2 persoane pentru pozițiile de „Service Desk Analyst”. Detaliile pozițiilor vacante sunt prezentate în continuare. Toate abilitățile vor fi testate și dovedite pe durata interviurilor, indiferent de existența sau nu a unor documente în acest sens (acte de studii, atestări). Pentru toate pozițiile disponibile se asigură training specific după intrarea în vigoare a contractului de muncă.

 

Candidatul ideal are:

– Cunostinte Hardware (PC)

– Cunostinte peste medie despre sistemelor de operare Windows (Windows 7/Server 2008, cu precadere Windows XP / Server 2003) si aptitudini de invesigare a diverselor probleme conexe;

– Cunostine peste medie despre pachetul MS Office si aptitudini de invesigare a diverselor probleme conexe

– Cunostinte peste medie de retelistica (LAN)

– Atitudine orientate catre client, abilitatea de a relationa atat verbal (telefonic) cat si in scris;

– Abilitati de comunicare dezvoltate, fiind capabil sa-si integreze efortul in munca de echipa;

– Cunostinte avansate de Limba Engleza  – scris si verbal

 
Responsabilitati principale:

– sa ofere suport tehnic de la distanta, respectand totodata standardele serviciilor stabilite. (SLA )

– sa analizeze sis a resolve toate incidentele raportate folosind area de competente specifice;

– sa mentina contactul cu clientii si cu celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor – sa ofere support  tehhnic si catre inginerii de teren.

– sa urmareasca si sa raporteze toate incidentele si problemele aparute; sa poata oferi solutii tehnice pe termen scurt si mediu;

– sa poata identifica toate problemele si cerintele specifice fiecarui client in parte;

– sa poata decide gravitatea unei activitati (urgenta, sau incident);

– sa mentina si sa actualizeze rapoartele cu toate detaliile actiunilor luate si cu orice informatie nou obtinuta;

– sa ofere solutii tehnice prin telefon, email, sau conexiune la distanta pentru toate cererile si incidentele aparute, respectand standardele stabilite.

– disponibilitate program in ture

 

Despre Companie:

Specialist Computer Centres (SCC) este cel mai mare grup de firme privat din Europa, care activeaza in domeniul IT. Are o istorie de 37 de ani de dezvoltare continua si profitabila.

SCC Services Romania este prezenta in Romania din aprilie 2006. In prezent functioneaza cu doua centre de servicii in orasul Iasi si unul in orasul Bacau. Este certificata ISO 9001, ISO 20000-1 si ISO 27001.

SCC Romania:
In Romania suntem din aprilie 2006, unde am inceput la Iasi cu o echipa de 20 de colegi iar acum impreuna cu noul sediul din Bacau, insumam in jur de 600 agenti, analisti si ingineri.
In Iasi avem doua sedii (Niciman si Sadoveanu) si functionam ca Centrul International de Asistenta Tehnica si Suport pentru intreg grupul de firme. Aici avem unicul departament de Infrastructura de nivel 3 din Moldova.

Echipa SCC Services Romania:

Avem o echipa impresionanta de profesionisti, tineri, inteligenti, multilingvi, cu numeroase certificari si traininguri dar mai presus de toate, cu un nivel ridicat de ambitie si dorinta de autodepasire.
Servicii acoperite: Service Desk, Coordonare, Monitorizare, Optimizare infrastructura IT, Suport, Administrare, Mentenanta, Securitate, Application Packaging, Asset Management .
Oferim asistenta 24x7x365 in 10 limbi de circulatie internationala.
Nivelul de cunoastere tehnic a IT : L0+ (basic), L1 (mediu), L2, L3 (avansati).
Pozitia prezentata este disponibila in centrul de servicii din Iasi.
Candidaturile pot fi înaintate până în data de 31 Martie 2015, via e-mail la adresa: corina.panaite@scc.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.