Asociația E-TEAM Psychology recrutează 

Studiezi la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației? Completează formularul până la data de 19 octombrie ora 23:59 și poți deveni  și tu membru al Asociației E-TEAM PSYCHOLOGY:

Avantaje:

–          Poți face parte dintr-o echipă de cercetare;

–          Cunoști  colegi mai mari și practicieni cu ajutorul cărora îți poți dezvolta capacitățile care îți vor fi utile mai ales în profesia de psiholog;

–          Participi la evenimente științifice;

–          Beneficiezi de training-uri și workshop-uri periodice prin intermediul cărora acumulezi cunoștințe și îți exersezi diverse abilități;

–          Iei parte la dezbateri  tematice care vizează aspecte inedite din sfera psihologiei;

–          Participi la evenimente altături de colegi din E-team dar și alături de  studenți din alte asociații care .Dacă te înscrii poti fi invitat/invitată la interviu in perioada 24- 27 octombrie 2014.

AFISeteamDacă vrei să fii parte a dezvoltării unor proiecte îndrăznețe, dacă nu te mulțumești cu puțin, dacă ești motivat(ă) și creativ (ă), dacă vrei să descoperi de timpuriu multe din secretele acestui domeniu, dacă ești dispus(ă) să înveti din mers, dacă îți plac provocările, dacă vrei să  împărtășești idei cu ceilalti colegi și nu în ultimul rând dacă îți dorești să îți asumi responsabilități care vor avea rezultate pe termen lung te așteptăm cu drag.

Asociația E-team Psychology s-a înființat ca și grup de cercetare individual în anul 2005, în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației (UAIC), obținând statut legal în anul 2011. Pe parcursul celor 8 ani, studenții au avut ocazia să se implice în numeroase proiecte științifice și acțiuni care au drept scop sprijinirea intereselor profesionale și sociale ale studentilor. Din decembrie 2011, E-team este membru al USR – Uniunea Studenților din România. Mai multe detalii despre E-team puteți afla pe blog, pagina de facebook sau la adresa echipa.eteam@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.