PRIME Iași organizează și în această primavară proiectul ATELIERE, constituit din trei workshop-uri ce se desfășoară simultan, susținute de specialiști din domeniu. Cea de-a VI-a ediție aduce în atenția studenților pasionați de Relații Publice și Publicitate domeniul copywriting-ului.
Cele 3 workshop-uri vor începe la ora 10:00 și se vor desfășura în corpul R al facultății. Mai multe informaţii se găsesc pe pagina de facebook a proiectului şi pe situl PRIME Iaşi.
Astăzi, la ora 16:00 vom da startul înscrierilor. Pentru a se înscrie, studenții vor trebui să completeze formularul online. Taxa de înscriere este de 15 lei, însă studenţii au posibilitatea de a participa la competiția pentru a obține un loc gratis, valabil în cadrul fiecărui workshop, răspunzând la provocarea noastră. Textul provocării este inclus în formularul de înscriere și constă în realizarea unui slogan pentru o campanie de lansare a unui produs care nu există pe piață: berea la plic.
Tema proiectului – Copywriting: meserie sau talent? le va oferi studenților posibilitatea să-și completeze experiența scrierii de texte publicitare și să afle cât mai multe despre posibilitățile de manifestare a abilităților înnăscute. Totodată, domeniul incitant, încă neexplorat, va constitui contextul favorabil al desfășurării unor workshop-uri eficiente, cu o parte teoretică și una practică. Participanții vor simula, așadar, munca unui copywriter și vor afla ce anume presupune aceasta, care sunt calitățile ce îl pot face un profesionist.
Speakerii acestei ediții, Ștefan Negoiță, Raluca Gavrilescu și Oana Filip le vor oferi studenților șansa de a afla cât mai multe despre copywriting și posibilitatea de a exersa un talent, de a acumula unele cunoștiințe teoretice pentru a deveni un adevărat profesionist în acest domeniu.
Mizăm pe creativitatea participanților pentru conceperea unui slogan în cadrul unei campanii de lansare a unui produs inexistent pe piață, berea la plic. Acest exercițiu, dincolo de beneficiul direct, va fi un prim pas către provocările acestei ediții. Până la urmă, o să vorbim despre lumea fascinantă a copywriting-ului.