CONSILIUL JUDEŢEAN IAŞI organizează un concurs de idei cu privire la realizarea portalului web al judeţului Iaşi.
La concurs pot participa studenţi sau cetăţeni din Iaşi care au idei inovatoare, spirit civic şi competenţe în domeniul IT.
Se va propune o soluţie de portal web care să conţină o de prezentare a instituţiei, a componenţei consiliului, a domeniilor de interes pentru judeţ precum şi a celorlalte elemente precizate în regulamentul de concurs. Proiectul urmăreşte ca viitorul portal web al judeţului să fie cel mai interactiv, dinamic şi estetic dintre toate portalurile instituţiilor publice din România.
Concursul se desfaşoară în perioada 1 noiembrie 2012 – 22 decembrie 2012, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial, dupa cum urmează:
– termen limita de transmitere a propunerilor pentru concurs este 20 decembrie 2012, ora 12,00
– evaluare propuneri: 20 decembrie 2012 – 5 ianuarie 2013
– anuntare câştigători şi înmânare premii în cadrul unei Ceremonii organizate de către Consiliul Judeţean Iaşi: 7 ianuarie 2013 (datele exacte şi locurile de desfăşurare a Regulamentul oficial al Concursului de idei pentru realizarea portalului Judeţului Iaşi ceremoniilor vor fi anunţate prin intermediul site-ului Organizatorului)
Juriul care va delibera asupra soluţiilor este format din 7 membri: 3 reprezentanţi ai Consiliului Judeţean şi câte doi reprezentanţi de la Facultatea de Informatică şi respectiv, de la Facultatatea de Automatică şi Calculatoare.
Persoană de contact: Răzvan Timofciuc, consilier la Cabinetul Preşedintelui
Tel: 0725009988
Înscrierea se va face online pe site-ul CJ Iaşi.
Detalii AICI.