În perioada 17 octombrie – 15 noiembrie 2012, PRIME Iaşi invită studenţii pasionaţi de PR şi Publicitate să participe la Festivalul Concurs de Strategie Publicitară şi Relaţii Publice team ADventure.
Proiectul a fost conceput pentru a crea o legatură între mediul academic şi cel economic, fiind structurat pe 3 secţiuni: Lansarea festivalului – 17 octombrie, Conferinţa – 31 octombrie şi Gala de premiere, care va avea loc pe 15 noiembrie.
Beneficiarii proiectului sunt în primul rând studenţii, care la această ediţie sunt invitaţi să învețe că nu orice călătorie se măsoară în kilometri şi li se oferă posibilitatea să îşi dezvolte abilităţile profesionale, lucrând pe studii de caz reale.
Cele nouă echipe a câte patru membri vor avea de rezolvat un brief oferit de firmele partenere de anul acesta: Wink, al cărui studiu de caz constă în promovarea rubricilor informative și de divertisment, ca parte a conținutului difuzat în rețeaua digitală, Adservio care dorește o campanie de comunicare integrată pentru promovarea carnetului electronic de elev și Tester-Casa Auto care înaintează o campanie de Publicitate și Relații Publice ce oferă posibilitatea de a schimba mașina veche cu una nouă.
Mai multe informaţii despre eveniment, condiţiile de înscriere şi regulament se găsesc AICI
PRIME Iaşi este o organizaţie studenţească nonguvernamentală, nonprofit, apolitică, bazată pe voluntariat, filială a PRIME România. PRIME România este afiliată la PRIME – Asociaţia Europeană a Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare.