Capgemini pune la dispoziție oportunități de dezvoltare în cadrul companiei pe poziția de Customer Service Advisor.
Postul presupune cunoasterea a unor noțiuni minime de IT (resetare/schimbare de parole, configurarea unui cont de e-mail, configurarea unei imprimante) și cunoașterea la nivel conversațional a unei limbi străine:
· Engleză;
· Franceză & Engleză;
· Spaniolă & Engleză;
· Germană & Engleză;
· Portugheză & Engleză;
· Italiană & Engleză.
Compania oferă un program flexibil, pachete salariale si medicale avantajoase, dar și posibilitatea de a crește profesional.
Profilul recrutat este de tip entry level oferind angajaților oportunităti de promovare și crestere profesională/personală dinamice. Unul dintre motto-urile companiei care susține această cultură organizațională este: “Promote first, hire second”.
Postul se adresează tuturor studenților, indiferent de specializare, chiar și celor care se află in cautarea primului loc de muncă. Pentru a putea deveni top performers, compania asigură gratuit traininguri inițiale.
Pentru a aplica, trimite CV-ul personal la recruitment.iasi.ro@capgemini.com. Mai multe detalii puteți afla accesând pagina oficială de Facebook a companiei Capgemini