ExpertMind recrutează Asistent contractare

Ce ne dorim de la persoana care va ocupa poziţia de ASISTENT CONTRACTARE?

  • Să fie absolvent de studii superioare de profil economic
  • Să aibă cunoştinţe de operare PC şi Microsoft Office solide
  • Să aibă cunoştinţe de limbă engleză.

Până aici simplu, nu?

  • Să aibă foarte bune abilităţi de comunicare si orientare către client;
  • Să fie flexibil, cu iniţiativă şi spirit de observaţie;
  • Să aibă o atitudine pozitivă şi deschisă;
  • Să aibă abilităţi de persuasiune;
  • Să fie dispusă să înveţe lucruri noi;
  • Să vină cu idei noi şi soluţii (bune);
  • Să ştie să lucreze în echipă.

 

Care vor fi activităţile desfăşurate?

 

  • Suport în ofertarea şi vânzarea serviciilor societăţii: servicii contabile, servicii de resurse umane servicii juridice, servicii financiare;
  • Tehnoredactare contracte;
  • Evidenţa contractelor/ a actelor adiţionale  şi a somaţiilor trimise clienţilor rău-platnici;
  • Analizarea concurenţei;
  • Comunicarea permanentă cu departamentele interne/ conexe ale societăţii;
  • Contactarea telefonică a potenţialilor client;
  • Implimentarea campaniilor de marketing în procesul de vânzare;
  • Implicarea în procesul de motivare a salariaţilor companiei;
  • Suport în realizarea de materiale utile în procesul de vânzare (fişe de  preluare, chestionare);
  • Participarea la training-uri/ cursuri de formare.

 

Ce oferim?

 

  • Pachet salarial atractiv;
  • Posibilităţi de promovare în cadrul firmei;
  • Suntem o echipă tânară, veselă şi dispusă să te înveţe lucruri noi;
  • Mediul de lucru este unul plăcut şi prietenos;
  • Oferim flexibilitate şi înţelegere.

 

Dacă consideri că te potriveşti cu cele de mai sus, trimite-ne CV-ul tău la adresa de email mihaela.gherghescu@expermind.ro

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.