Compania Capgemini angajează AGENT SERVICII CLIENT pentru limbile: engleza/ franceza/ spaniola/ germana/ portugheza/ italiana
Descriere generala:
- Relationare cu utilizatorul prin telefon si e-mail, pentru detectarea defectiunilor tehnice si rezolvarea problemelor tehnice ale utilizatorilor;
- Asigura suport IT pentru toti clientii, in limba straina relevanta;
- Activeaza ca unic punct de contact pentru utilizatori, inregistrand si coordonand apelurile in conformitate cu acordul asupra nivelului de calitate al serviciilor, creand o buna perceptie asupra Serviciului de Asistenta.
Responsibilitati:
- Inregistrarea incidentelor si a solicitarilor de servicii, care contin toate informatiile necesare, primite prin intermediul telefonului si prin email;
- Acumularea de cunostinte pentru rezolvarea solicitarilor, in special cunostinte legate de detaliile necesare pentru a asigura solutii precise la problemele utilizatorilor;
- Ofera diagnostic de baza si detecteaza defectiunile tehnice la aparitia incidentelor;
- Asigura rezolvarea problemei pe loc pentru utilizator si inchiderea Ticketului in acest caz;
- Urmarirea atenta a apelurilor utilizatorilor.
Cerinte:
- Cunostinte foarte bune de limba engleza/ franceza & engleza/ spaniola & engleza / germana & engleza / portugheza & engleza/ italiana & engleza.
- Cunostinte IT de baza, cunostinte retelistica de baza pentru detectarea defectiunilor tehnice;
- Abilitatea de a interpreta informatii tehnice si de a le prezenta in termeni simpli pentru un public mai putin calificat tehnic;
- Studii superioare finalizate sau in curs;
- Abilitati comunicare, atitudine profesionista.
Candidatii pot aplica la: recruitment.iasi.ro@capgemini.com
raluca.paduraru@capgemini.com