Candidatul ideal
Suntem profesioniști, stabili, lucrăm cu clienți internaționali și dorim calitate și seriozitate.
Fluctuația minima de personal ne recomandă ca pe un bun angajator. Echipa este unită, dar deschisă să primească oameni noi, cu care să împărtășim din experiența noastră.
Cerințe:
– cunoștințe temeinice operare MS Office: Word, Excel, Outlook; Google Sheets
– ușurința în utilizarea motoarelor de căutare și a soft-urilor de tip back-office (facturare, raportare etc.)
– disponibilitate pentru deplasări
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
– gestionarea contractelor încheiate cu partenerii externi, pentru anumite destinații;
– prelucrarea ofertelor și introducerea în sistemul de rezervări;
– verificarea și gestionarea rezervărilor;
– suport pentru echipa de operations.
Beneficii:
– Siguranța unui venit fix lunar
– Bonuri de masă;
– Posibilitatea de a participa la cursuri de pregătire profesională și training intensiv la locul de muncă;
– Posibilitatea de a merge în infotripuri în străinătate;
– Vacanțe cu tarife reduse pentru angajați;
– Locație centrala în Copou cu acces facil către Universitate și celelalte zone ale orașului.
Program de lucru: luni – vineri 1000-1800.
Pentru studenți: program de lucru flexibil în funcție de cursuri și examene.
Pentru a aplica pe acest post acccesează: https://bit.ly/35bZnJv