Iulius Management Center, parte din grupul de companii Iulius, cel mai important dezvoltator şi operator de centre comerciale de tip mall din România, cu o experienţă de peste 20 de ani în retail-ul modern, te vrea în echipă!
Descrierea postului
Asistentul relaţii cu publicul are următoarele atribuţii:
- Gestionează corespondenţa către clienţii şi departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
- răspunde la telefon şi oferă informaţii, în funcţie de situaţie;
- primeşte reclamaţiile şi sugestiile scrise sau verbale din partea clienţilor şi chiriaşilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în soluţionarea acestora;
- coordonează lucrările speciale de întreţinere, anunţând locatarii când sunt programate acestea;
- contactează chiriaşii pentru anunţarea vizitelor;
- primirea facturilor emise şi distribuirea acestora către chiriaşi.
Cerinţe:
- studii superioare finalizate;
- cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu şi operare MS Office (Word, Excel);
- prezenţă fizică plăcută şi discurs profesionist;
- capacitatea de a comunica şi relaţiona în situaţii diverse;
- capacitate de organizare şi prioritizare;
- inteligenţă emoțională;
- iniţiativă şi atitudine pozitivă;
- flexibilitate, discreţie şi loialitate.
Se oferă:
- pachet salarial motivant;
- condiţii de muncă deosebite, într-un mediu dinamic şi stimulativ;
- posibilitatea integrării într-o echipă dinamică, caracterizată prin performanţă şi succese dovedite.
CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail: resurseumane.is@iuliusmall.com.