- Comunicare bună în limbile Franceză și Engleză;
- Atenție la detalii și minte analitică;
- Experiență de lucru cu pachetul MS Office;
- Deschidere la un program flexibil (full-time sau part-time) în intervalul 09.00 – 20.00;
- Motivat de performanță, orientat către client, dedicat echipei;
- Experiența sau cunoștințele de achiziții, facturare, reconciliere reprezintă avantaj;
Responsabilități principale:
- Gestionarea comenzilor de produse hardware și software, verificarea conformității acestora și plasarea lor către furnizori;
- Monitorizarea recepției și instalării echipamentelor hardware/software, aprobarea notelor de conformitate și transmiterea documentației către furnizori;
- Gestionarea procesului de facturare prin verificarea și înregistrarea facturilor, implicit escalarea non-conformităților;
- Evaluarea semestrială a valabilității produselor software;
- Aplicarea principiului FIFO (first-in-first-out) asupra stocurilor de echipamente, asigurarea unui consum optim al acestora din urmă evitând surplusul sau consumul excesiv;
- Implicarea alături de echipă la realizarea indicatorilor de performanță ai serviciului;
- Dorința de a învăța și de a crește.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv alcătuit din salariu de bază, bonusuri de performanță și bonuri de masă;
- Pachet flexibil de beneficii (transport, asigurare medicală, abonament fitness etc.);
- Accesul la o serie de beneficii o dată cu senioritatea în companie;
- Programe de training la standarde ridicate în cadrul SCC Academy – centrul de training dedicat al organizației;
- Training și certificări externe în funcție de tipul activității și de planurile individuale de dezvoltare;
- Oportunități de carieră laterale, tehnice sau de coordonare de echipe.
Despre SCC:
Afla mai multe despre SCC aici: www.scc.com
Trimite-ne CV-ul tău la cariera@scc.com. Suntem nerabdători să ne cunoaștem!