SCC angajează Procurement Analyst cu franceză

Candidatul ideal:

  • Comunicare bună în limbile Franceză și Engleză;
  • Atenție la detalii și minte analitică;
  • Experiență de lucru cu pachetul MS Office;
  • Deschidere la un program flexibil (full-time sau part-time) în intervalul 09.00 – 20.00;
  • Motivat de performanță, orientat către client, dedicat echipei;
  • Experiența sau cunoștințele de achiziții, facturare, reconciliere reprezintă avantaj;

Responsabilități principale:

  • Gestionarea comenzilor de produse hardware și software, verificarea conformității acestora și plasarea lor către furnizori;
  • Monitorizarea recepției și instalării echipamentelor hardware/software, aprobarea notelor de conformitate și transmiterea documentației către furnizori;
  • Gestionarea procesului de facturare prin verificarea și înregistrarea facturilor, implicit escalarea non-conformităților;
  • Evaluarea semestrială a valabilității produselor software;
  • Aplicarea principiului FIFO (first-in-first-out) asupra stocurilor de echipamente, asigurarea unui consum optim al acestora din urmă evitând surplusul sau consumul excesiv;
  • Implicarea alături de echipă la realizarea indicatorilor de performanță ai serviciului;
  • Dorința de a învăța și de a crește.

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv alcătuit din salariu de bază, bonusuri de performanță și bonuri de masă;
  • Pachet flexibil de beneficii (transport, asigurare medicală, abonament fitness etc.);
  • Accesul la o serie de beneficii o dată cu senioritatea în companie;
  • Programe de training la standarde ridicate în cadrul SCC Academy – centrul de training dedicat al organizației;
  • Training și certificări externe în funcție de tipul activității și de planurile individuale de dezvoltare;
  • Oportunități de carieră laterale, tehnice sau de coordonare de echipe.

Despre SCC:

Afla mai multe despre SCC aici: www.scc.com

Trimite-ne CV-ul tău la cariera@scc.com. Suntem nerabdători să ne cunoaștem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.