Responsabilități:
– Gestionează reînnoirea contractelor în termen suficient pentru semnarea unui nou contract;
– Gestionează crearea, transmiterea, recuperarea din teren și urmărirea până la finalizare a contractelor de prestări servicii, contractelor de abonament și a contractelor de servicii energetice aferente zonei de responsabilitate;
– Gestionează crearea, transmiterea, recuperarea din teren și urmărirea până la finalizare a contractelor de prestări servici aferente Compartiment Consolidare Portofoliu;
– Asigură documentele necesare redactării tuturor contractelor în zona de responsabilitate;
– Asigură actualizarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
– Prezentarea clienților de portofoliu a întregii palete de servicii pe care compania le poate pune la dipoziție și descoperă împreună cu aceștia noi afaceri mutual avantajoase;
– Realizează numărul de vizite la consumatori stabilit prin graficul de vizite;
– Culege informații din zona de responsabilitate privind așteptările și tendințele consumatorilor existenți, precum și potențialii clienți și transmiterea operativă a acestora la superiorul ierarhic în scopul creșterii volumului vânzărilor și creșterea satisfacției consumatorilor;
– Monitorizează solicitările telefonice prin call center ale clienților;
– Redactează și transmite rapoartele aferente contractelor de abonament clienților din zona de responsabilitate;
– Identifică nevoile clienților pentru a crea oferte comerciale specializate;
– Monitorizarea creanțelor înregistrate pe energie termică a clienților Instituții Publice, Agenți Economici prin prelucrarea datelor primite de la Departamentul Facturare;
– Stabilirea pragului critic de creanțe per client din zona de responsabilitate în baza căruia se declanșează procedura de recuperare creanțe.
Cerințele postului:
– Studii medii și cursuri de specialitate (comunicare și relaționare cu clienții, contractare comercială);
– Experiență: 1 an, de preferat în domeniul comercial;
– Operare PC: pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
– Comunicare, customer service, client relations;
– Gestiunea conflictelor și a situațiilor dificile;
– Stapânire de sine, persuasiune, asertivitate, abordare pozitivă;
– Atenție la detalii, meticulozitate, răbdare, rezistență la rutină;
– Gestionarea unor termene strânse;
– Permis auto, categoria B.
Persoanele care doresc să aplice pentru acest post sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email: cecilia.alexiu@veolia.com până la data de 27 noiembrie 2015.