Companie orientată pe inginerie și soluții tehnologice, cu o experiență în piață de peste 20 de ani, recrutăm un nou coleg care va ocupa funcția de: Asistent Marketing.
Dacă iți place să comunici și ești o persoană foarte organizată și atentă la detalii, deschisă la un proces de învățare continuă, inteligentă, proactivă și cu inițiativă, acest job poate fi cel potrivit pentru tine.
În calitate de Asistent Marketing, vei administra și dezvolta baza de date a companiei, vei programa, trimite newslettere și vei analiza rezultatele acestora. Vei realiza activitățile administrative de marketing, vei prospecta și identifica lead-uri online.
Vei interacționa cu clienții utilizând telefonul sau emailul. Orientarea spre customer relationship, comunicarea cu clienții și abordarea prietenoasă a acestora sunt principalele puncte tari pe care trebuie să le ai.
În cadrul echipei de marketing, va trebui să te ocupi de:
– Dezvoltarea, actualizarea și mentenanța bazei de date a companiei
– Prospectarea pieței, identificarea și generarea de lead-uri online
– Postarea de conținut în site-urile companiei
– Programarea și trimiterea newsletterelor companiei
– Realizarea de analize și rapoarte de marketing legate de campaniile online
– Actualizarea materialelor de promovare ale companiei cu informațiile primite
– Realizarea activităților administrative de marketing (comandă materiale de promovare, cărți de vizită etc.)
Care sunt cerințele acestei funcții?
– studii superioare finalizate economice (marketing/statistică);
– cunoștințe avansate de operare PC și de utilizare a pachetului Office;
– atitudine consultativă și ușurință în comunicare;
– cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu;
– atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză, pentru realizarea de rapoarte;
– să se încadreze și să respecte termenele sarcinilor, și să aibă capacitatea de a gestiona mai multe activități în paralel;
– experiență profesională de minim 6 luni în activități administrative constituie avantaj;
– cunoștințele de editare grafică constituie un avantaj (CorelDraw).
În schimb, iți putem oferi:
• Un pachet salarial pe măsura performanței;
• Posibilități de avansare în cadrul companiei;
• Un mediu de lucru plăcut, orientat pe cunoaștere și perfecționare;
• Team-building-uri cu echipa ta de proiect.
Te regăsești în această descriere?
Atunci este momentul să aplici acum și să trimiți CV-ul pe adresa: cariere@quartzmatrix.ro
Selecţia s-a încheiat Vineri 11 septembrie 2015, ora 12:00.