Esti o persoana cu abilitati de organizare si planificare?
Quartz Matrix are nevoie de tine!
Te cautam pe tine, cel cu initiativa, dinamic si dornic de a te remarca prin actiuni si rezultate
Companie orientata pe inginerie si solutii tehnologice, cu o experienta in piata de peste 20 de ani, recrutam Office Assistant pentru Departamentul Administrativ. Obiectivul pentru acest post este asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi.
Activitati Principale:
- Ofera suport top managementului companiei in procesarea datelor despre procesele de vanzare, despre clienti, piata si competitie, intocmirea de rapoarte;
- Ofera suport echipei de vanzari pentru activitati specifice de vanzari, logistice si administrative;
- Se ocupa de activitatile comerciale de birou, specifice ale departamentului de vanzari;
- Constituie o interfata de comunicare pentru interactiunile cu celelalte departamente, cat si cu clienti;
- Asigura managementul arhivarii documentelor si al fluxului documentatiei comerciale;
- Este responsabil(a) de desfasurarea activitatilor din cadrul IT Test Center-ul, companiei noastre.
Care sunt cerintele acestei functii?
- studii superioare finalizate
- experienta profesionala de minim 1 an, preferabil in activitati administrative.
- atitudine consultativa si usurinta in comunicare;
- atentie la detalii si capacitate de analiza si sinteza, pentru realizarea de rapoarte;
- sa se incadreze si sa respecte termenele sarcinilor, si sa aiba capacitatea de a gestiona mai multe activitati in paralel ;
- sa demonstreze integritate si principii de etica profesionala.
In schimb, iti putem oferi:
- Un pachet salarial pe masura performantei
- Posibilitati de avansare in cadrul companiei
- Un mediu de lucru placut, orientat pe cunoastere si perfectionare
- Team-building-uri cu echipa ta de proiect
Te regasesti in aceasta descriere?
Atunci este momentul sa aplici acum si sa trimiti CV-ul, inclusiv pe adresa: cariere@quartzmatrix.ro Selecţia s-a încheiat Vineri 17 iulie, ora 12:00.