- Studenți/masteranzi, cu experiență în domeniu, trebuie să își dorească o carieră în industria turismului, să aibă o atitudine amabilă în general, deschiși să învețe lucruri noi, politicoși;
- Foarte bune abilități de comunicare și prezență agreabilă;
- Adaptabilitate, răbdare, atenție la detalii;
- Dorință de a învăța lucruri noi;
- Proactivitate, capacitatea de a găsi soluții, inițiativă, optimism;
- Cunoașterea limbii engleze este obligatorie, a doua limbă reprezintă un avantaj;
- Salariul și beneficiile acordare se discută la interviu.
Descrierea jobului:
- Activitatea principală constă în cazarea clienților hotelului, oferirea de informatii clientilor si diverse activitati de receptie;
- Aplică politicile de marketing și cele tarifare ale companiei;
- Negociază tarifele pentru clienți în limitele stabilite;
- Negociază tarifele pentru clienți în limitele stabilite;
- Efectuează operațiile legate de check-in, check-out (verificare documente, incasare serviciu);
- Operează în sistemul de gestiune, preia, înregistrează și confirmă rezervările;
- Întocmirea documentelor necesare;
- Promovarea serviciilor oferite clientilor;
- Soluționarea eficienta a tuturor solicitărilor înregistrate.
CV-urile pot fi trimise la adresa: resurseumane@hotelunirea.ro
Mai multe detalii pot fi obținute de la: tel. 0736.657.561 și www.hotelunirea.ro/cariere