Capgemini angajează Customer Service Advisor

Capgemini pune la dispoziție oportunități de dezvoltare în cadrul companiei pe poziția de Customer Service Advisor.

Postul presupune cunoașterea unor noțiuni minime de IT (resetare/schimbare de parole, configurarea unui cont de e-mail, configurarea unei imprimante) și cunoașterea la nivel conversațional a unei limbi străine:

·         Engleză;

·         Franceză & Engleză;

·         Spaniolă & Engleză;

·         Germană & Engleză;

·         Portugheză & Engleză;

·         Bulgară & Engleză;

·         Ungară & Engleză;

·         Italiană & Engleză.

Compania oferă un program flexibil, pachete salariale si medicale avantajoase, dar și posibilitatea de a crește profesional.

Profilul recrutat este de tip entry level oferind angajaților oportunităti de promovare și crestere profesională/personală dinamice. Unul dintre motto-urile companiei  care susține această cultură organizațională este: “Promote first, hire second”.

Postul se adresează tuturor studenților, indiferent de specializare, chiar și celor care se află in cautarea primului loc de muncă. Pentru a putea deveni top performers, compania asigură gratuit traininguri inițiale.

Pentru a aplica, trimite CV-ul personal la recruitment.iasi.ro@capgemini.com. Mai multe detalii puteți afla accesând pagina oficială de Facebook a companiei Capgemini.

Leave a Reply

Your email address will not be published.